Archief - Game PC (dual core cpu & SLI)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WhiSpEr

Legacy Member
Gewone 6800. Kan alle games van vandaag draaien op hoogste detail met deze PC (Quake 4, WoW, AOE3, ...). Alles draait zeer vlot

WhiSpEr

Legacy Member
Gewone 6800. Kan alle games van vandaag draaien op hoogste detail met deze PC (Quake 4, WoW, AOE3, ...). Alles draait zeer vlot

Sphinkx

Legacy Member
Welke voeding zit er eigenlijk in? Is dat er 1 van coolermaster? Hoeveel watt?

Van welk merk is de videokaart en hoeveel mb heeft elke videokaart apart?

Tot wanneer loopt de verkoop?

WhiSpEr

Legacy Member
350watt voeding, exact merk moetek thuis eens bekijken want zit niet thuis nu. Merk van videokaart idem, elke kaart heeft 256mb ram.

Verkoop tot midden volgende week ongeveer.

Sphinkx

Legacy Member
Ok, prachtig! Bod van 1250 blijft uiteraard. Ik woon amper half uurtje van Asse en kom de pc halen indien we een deal hebben... Indien je echt niemand vind voor uw scherm wil ik dit er eventueel bijnemen.

ß-ߨ¥

Legacy Member
ik doe een bod van 1300 euro.

Kan ik 2 monitoren aansturen op dat systeem ? Ken er persoonlijk niks van, van dat sli-gedoe ?

WhiSpEr

Legacy Member
SLI = 2 grafische kaarten die werken als één. Je kan ook de 2 kaarten apart laten werken en 2 schermen aansturen die kunnen werken als één. Is dat bod op enkel de PC of met scherm? Met scherm vind ik het wat laag daar sphinkx zonder scherm biedt.

ß-ߨ¥

Legacy Member
Heb zonet eens liggen surfen naar duitse pc-shops en ik kan daar rond die prijs een top-pc samenstellen, dus bij deze trek ik mijn bod in. :woohoo:

Dus Sphinkx kan zijn gangen gaan nu :niceone:

Veel sucses nog met de verkoop.

koensa

Legacy Member
raptor 74gig apart weg?

prijs?

SLI setupke (6800) apart weg?

prijs?

greetz

WhiSpEr

Legacy Member
koensa zei:
raptor 74gig apart weg?

prijs?

SLI setupke (6800) apart weg?

prijs?

greetz

Kheb een bod op de volledige pc dus dat heeft vanzelfsprekend voorrang...

ß-ߨ¥

Legacy Member
Ben anders wel geinteresseerd in stukken apart.

Mobo
geheugen
processor


dus als ge hier eventueel prijzen op kunt plakken ;)

WhiSpEr

Legacy Member
ß-ߨ¥ zei:
Ben anders wel geinteresseerd in stukken apart.

Mobo
geheugen
processor


dus als ge hier eventueel prijzen op kunt plakken ;)

*sigh* Ik heb een bod op de volledige pc (behalve scherm) dus neen ik verkoop de stukken niet apart....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan