XYRIS
Legacy Member
1) MSI Geforce 4 MX440 64MB DDR 8X AGP
http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=370
Zoals je kan zien is mijn kaar ROOD en heeft een 2de EXTRA poort
(die gele) Ik vind heb niet op hun site maar specs zullen wel hetzelfde
zijn buiten dat ik een poort meer heb
http://users.telenet.be/XYRIS/Geforce4/
2) Gigabyte (GA-7VM400MF)
*Supports Advanced FSB 333MHz AMD Athlon™ XP processor
*Enhance system performance with DDR 333 memory
*2 x S-ATA connectors
*1 x RJ45 port onboard
*Integrated UniChrome™ graphics engine
*Integrated high quality 6-channel AC’97 audio with S/P-DIF function
*Integrated 10/100Mb Ethernet controller
*Provides 3 IEEE 1394 FireWire ports
*Provides 6 USB 2.0 ports for high-speed connectivity
Meer specs: http://www.gigabyte.com.tw/Products...oard&ProductID=1693&ProductName=GA-7VM400MF-P
Dit mobo zijn onboard VGA is stuk denkik, want als je pc maar aanzet
geeft die al strepen enz, maar als je AGP,PCI kaart insteekt gaat het.
Heb mobo gebruikt voor mijn 1800XP te testen, dus ben ni verder als
bootscherm gegaan.
http://users.telenet.be/XYRIS/Gigabyte.jpg
http://users.telenet.be/XYRIS/Gigabyte 1.jpg
http://users.telenet.be/XYRIS/Gigabyte 2.jpg
Enigste wat ik heb zijn MOBO + BACKPLATE , ik heb de driver al gedownload
en die steek ik erbij op een zelfgebrand cdtje.
Bieden maar!
http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=370
Zoals je kan zien is mijn kaar ROOD en heeft een 2de EXTRA poort
(die gele) Ik vind heb niet op hun site maar specs zullen wel hetzelfde
zijn buiten dat ik een poort meer heb
http://users.telenet.be/XYRIS/Geforce4/
2) Gigabyte (GA-7VM400MF)
*Supports Advanced FSB 333MHz AMD Athlon™ XP processor
*Enhance system performance with DDR 333 memory
*2 x S-ATA connectors
*1 x RJ45 port onboard
*Integrated UniChrome™ graphics engine
*Integrated high quality 6-channel AC’97 audio with S/P-DIF function
*Integrated 10/100Mb Ethernet controller
*Provides 3 IEEE 1394 FireWire ports
*Provides 6 USB 2.0 ports for high-speed connectivity
Meer specs: http://www.gigabyte.com.tw/Products...oard&ProductID=1693&ProductName=GA-7VM400MF-P
Dit mobo zijn onboard VGA is stuk denkik, want als je pc maar aanzet
geeft die al strepen enz, maar als je AGP,PCI kaart insteekt gaat het.
Heb mobo gebruikt voor mijn 1800XP te testen, dus ben ni verder als
bootscherm gegaan.
http://users.telenet.be/XYRIS/Gigabyte.jpg
http://users.telenet.be/XYRIS/Gigabyte 1.jpg
http://users.telenet.be/XYRIS/Gigabyte 2.jpg
Enigste wat ik heb zijn MOBO + BACKPLATE , ik heb de driver al gedownload
en die steek ik erbij op een zelfgebrand cdtje.
Bieden maar!

