Firestyler
Legacy Member
betreffende een Aopen Geforce 4 Ti 4200 deze zit wel nog momenteel in mijn systeem doordat ik op zoek ben naar een 6800gt AGP (Asus, POV of XFX)
ok Specs:
* Model: GF4 TI4200-DVC128 (part No. 91.05210.458)
* Chipsets: nVIDIA Geforce 4 TI 4200
* Bus Type: AGP
* Video Memory (MB): DDR 128MB
* OpenBios: No
* TV-out: Yes
* 3D Engine: Yes
* Highest Resolution/Colors/Refresh Rate: 2048x1536 / 32bit / 60Hz
* Nvidia NV28 Chip onboard
http://global.aopen.com.tw/products/vga/gf4ti4200-dvc128.htm
enig detail, stock koeler was defect, omdat ik toendertijd een GF3 had en die in RMA moest en ik deze GF 4200 kreeg zit nu een Thermaltake Coolmod blue op + RAM sinks
foto's:
(sorry maar ze zijn met GSM getrokken)
http://www.firestyler.be/using/geforce4.jpg
http://www.firestyler.be/using/geforce4_1.jpg
http://www.firestyler.be/using/geforce4_2.jpg
http://www.firestyler.be/using/geforce4_3.jpg
http://www.firestyler.be/using/geforce4_4.jpg
http://www.firestyler.be/using/geforce4_5.jpg
http://www.firestyler.be/using/geforce4_6.jpg
geen start en meeneem, we zien wel
en ik behoud me het recht, ...
edit: ruilen mag ook met een of andere 6800GT AGP of iets anders dat mij aanstaat
ok Specs:
* Model: GF4 TI4200-DVC128 (part No. 91.05210.458)
* Chipsets: nVIDIA Geforce 4 TI 4200
* Bus Type: AGP
* Video Memory (MB): DDR 128MB
* OpenBios: No
* TV-out: Yes
* 3D Engine: Yes
* Highest Resolution/Colors/Refresh Rate: 2048x1536 / 32bit / 60Hz
* Nvidia NV28 Chip onboard
http://global.aopen.com.tw/products/vga/gf4ti4200-dvc128.htm
enig detail, stock koeler was defect, omdat ik toendertijd een GF3 had en die in RMA moest en ik deze GF 4200 kreeg zit nu een Thermaltake Coolmod blue op + RAM sinks
foto's:
(sorry maar ze zijn met GSM getrokken)
http://www.firestyler.be/using/geforce4.jpg
http://www.firestyler.be/using/geforce4_1.jpg
http://www.firestyler.be/using/geforce4_2.jpg
http://www.firestyler.be/using/geforce4_3.jpg
http://www.firestyler.be/using/geforce4_4.jpg
http://www.firestyler.be/using/geforce4_5.jpg
http://www.firestyler.be/using/geforce4_6.jpg
geen start en meeneem, we zien wel
en ik behoud me het recht, ...
edit: ruilen mag ook met een of andere 6800GT AGP of iets anders dat mij aanstaat


