bram4815162342
Legacy Member
Ik verkoop mijn Club3D Geforce 6600 (256 MB).
Het is een AGP kaart dus perfect voor iets oudere systemen die recente games willen draaien, hij beschikt over Shader Model 3 wat nu toch wel de minimum vereiste is voor nieuwe games. Het is dus een goedkoop alternatief om recente games zoals STALKER, BioShock & MoH Airborne nog te kunnen spelen, weliswaar op settings van low-medium om een degelijke framerate te kunnen behouden.
minimumprijs: 30€ (inclusief verzending)
Het is een AGP kaart dus perfect voor iets oudere systemen die recente games willen draaien, hij beschikt over Shader Model 3 wat nu toch wel de minimum vereiste is voor nieuwe games. Het is dus een goedkoop alternatief om recente games zoals STALKER, BioShock & MoH Airborne nog te kunnen spelen, weliswaar op settings van low-medium om een degelijke framerate te kunnen behouden.
minimumprijs: 30€ (inclusief verzending)