Archief - gf6800 agp, 9550, xp3000, nforce2 mobo,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djavv

Legacy Member
Volgende onderdelen liggen al een tijdje in de weg:

1) leadtek A400 fx6800 AGP 128mb,Bulk versie, aankoopdatum: 17/06/2005 factuur aanwezig wel van duitse shop
, startprijs: 90 euro

http://www.leadtek.com/3d_graphic/winfast_a400_1.html

2) abit radeon 9550 AGP 256mb,retail, factuur spoorloos, komt uit rma ( denk oktober 2005)en is daarna zelden gebruikt.
http://www.abit-usa.com/products/graphics/techspec.php?categories=1&model=233

3) amd xp3000 fsb333, is al een jaar of 2 oud, geen factuur, heeft altijd perfect gedraaid, ook op 11 x 200 Mhz.

4) shuttle AN35N ultra nforce 2 socket A mobo, retail

http://global.shuttle.com/Product/MotherBoard/mbd_Spec.asp?M_id=49

5) wordt verkocht als defect: abit Av8 3rd eye socket 939 a64
http://www.abit-usa.com/products/mb/products.php?categories=1&model=201
probleem met bios denk ik, start op en valt bij het laden van xp uit, verder niet getest ; ander mobo gekocht.

Regio Nieuwpoort, verzending mogelijk.

Wordt ook gepost op tones en lotverkopen.

Gamer

Legacy Member
amd xp3000+ en shuttle mobo :

indien core in orde en de kussentjes : € 70 inclusief.

D-Ar-K-Y

Legacy Member
Wat is de meeneemprijs voor de XP3000?
Tot wanneer loopt de verkoop?

djavv

Legacy Member
Volgende boden heb ik genoteerd:
3+4 70e gamer telenet
5 10e double o seven lotverkopen
1 90e yelti tones
alles 200e ow jeih telenet

Momenteel geniet bod op alles m'n voorkeur.
Verkoop loopt tot zondagavond 21u00

meeneemprijzen:
1) 125
2) 35
3) 80
4) 35
5) 15

Voor alles 260 e

djavv

Legacy Member
Meeneemprijs geboden voor 1. Op 5 had ik al een bod van 10e op lotverkopen.

SMa

Legacy Member
€25incl voor 2
indien inkepingen hetzelfde zijn als die van de gegeven link
dus 1 inkeping langsachter => kaart werkt op 1.5v

pm me indien aanvaard

SMa

Legacy Member
komt er nog een reactie van de TS? ...
ik zou graag weten hoe het zit met die kaart

djavv

Legacy Member
1) = meeneemprijs geboden door krisse2
2) genoteerd 25 incl sheep
3 +4 ) genoteerd 70 incl gamer
5) 10 excl door krisse2

Krisse2 voor 1 en 5 deal; pm voor verdere afhandeling.

meeneemprijs 2+3+4 = 125
sorry voor late replys, maar ben 's nachts gaan werken.

@ sheep is exact zelfde als op site

djavv

Legacy Member
Ow_jeih heeft meeneemprijs geboden. Pm voor verdere afhandeling.
Topic mag gesloten worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan