thibo
Legacy Member
Hallo,
hierbij verkoop ik dit moederbord.
De reden is omdat ik er op dit moment 2 heb.
Mijn vriend vroeg om er een mee te nemen toen ik om het mijne ging, maar nu blijkt dat hij het financieel niet kan veroorloven..
Nu dit maakt eigenlijk niet uit want het mobo is dus splinternieuw met factuur van vrijdag 9 november.
Ook alle kabels, drivers, enz... zitten er nog bij.
hier 2 foto's:
http://aycu02.webshots.com/image/34241/2001941253337639230_rs.jpg
http://aycu12.webshots.com/image/32451/2001918270273371983_rs.jpg
Staat ook op Tones
Doe maar een bod
.
Meeneemprijs is €85 Incl.
Kan zeer snel afgehandeld worden.
Mvg. Thibo
hierbij verkoop ik dit moederbord.
De reden is omdat ik er op dit moment 2 heb.
Mijn vriend vroeg om er een mee te nemen toen ik om het mijne ging, maar nu blijkt dat hij het financieel niet kan veroorloven..
Nu dit maakt eigenlijk niet uit want het mobo is dus splinternieuw met factuur van vrijdag 9 november.
Ook alle kabels, drivers, enz... zitten er nog bij.
hier 2 foto's:
http://aycu02.webshots.com/image/34241/2001941253337639230_rs.jpg
http://aycu12.webshots.com/image/32451/2001918270273371983_rs.jpg
Staat ook op Tones
Doe maar een bod
.Meeneemprijs is €85 Incl.
Kan zeer snel afgehandeld worden.
Mvg. Thibo
