Pinkybob
Legacy Member
Wegens opkuis zolder doe ik het volgende weg :
1.2 x 15` scherm waarvan een van philips , beide in goede en werkende staat.
2.Grote verhuisdoos vol shareware en democds van allerhande magazines.
Dus echt veel , denk een cd of 250 : netwerk; clickx , pcgamepro, pcgameplay , ...
3.Veel lege cddoosjes , pakt 2 grote verhuisdozen vol.
Alles kan alleen afgehaald worden te Dendermonde ( oost-vlaanderen)
Einddatum 5 april , daarna gaat alles naar containerpark.
Geen off topic of belachelijk gedoe -> REPORTED.
Eerst is eerst regel is van toepassing.
1.2 x 15` scherm waarvan een van philips , beide in goede en werkende staat.
2.Grote verhuisdoos vol shareware en democds van allerhande magazines.
Dus echt veel , denk een cd of 250 : netwerk; clickx , pcgamepro, pcgameplay , ...
3.Veel lege cddoosjes , pakt 2 grote verhuisdozen vol.
Alles kan alleen afgehaald worden te Dendermonde ( oost-vlaanderen)
Einddatum 5 april , daarna gaat alles naar containerpark.
Geen off topic of belachelijk gedoe -> REPORTED.
Eerst is eerst regel is van toepassing.

