Archief - [Gratis/weggeefprijzen] Allerlei simpele hardware met gebreken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_mocking][bird_

Legacy Member
.1 Inleiding

Bij deze probeer ik de overschot van een vorige verkoop een kleine maand geleden kwijt te raken.

.2 Objecten

  1. Maxtor DiamondMax Plus8 40 GB (kapot)

    • Omschrijving: Ik weet niet of ik hier nog iemand een dienst mee kan bewijzen. Deze harde schijf wordt wel nog gevonden door de pc, maar na een 5-tal minuten weigert deze steevast dienst...
    • Minimumprijs: 0
    • Richtprijs: 0
    • Meeneemprijs: 1
  2. Seagate Barracuda 20Gb

    • Omschrijving: Bij mijn weten nog steeds werkende harde schijf. Geen zin om deze zelf nog te testen, kan er zelf toch niets meer mee aanvangen.
      (Ik ga er dus vanuit dat deze nog zou moeten werken, indien niet het geval zal ik het betaalde bedrag wel teruggeven.)
    • Minimumprijs: 1
    • Richtprijs: 3
    • Meeneemprijs: 5
  3. Acer CD-leesstation 40x

    • Omschrijving: Klassiek oude CD-lezer, bij mijn wetend nog werkend.
    • Minimumprijs: 1
    • Richtprijs: 2
    • Meeneemprijs: 2
  4. Router SMC7004VBR

    • Omschrijving: Eenvoudige router met 4 uitgangen.
      Probleem: geen adapter. Ik dacht dat de router kapot was en had de adapter verkocht aan iemand met hetzelfde model, blijkt het probleem nu bij de adapter te liggen. Intussen nieuwe router gekocht en kan deze dus niet meer gebruiken.
      (Verkoop in de veronderstelling dat de router zelf dus nog werkt, bij problemen betaal ik het geld wel terug.
    • Minimumprijs: 3
    • Richtprijs: 4
    • Meeneemprijs: 5
  5. Kapotte scanner HP Scanjet 3500C

    • Omschrijving: Deze scanner weigerde plots dienst. Waar het probleem zit weet ik niet, wie zin heeft kan er zich altijd eens mee bezighouden.
      Met bijhorende adapter en usb-kabel.
    • Minimumprijs: 0
    • Richtprijs: 0
    • Meeneemprijs: 1
  6. Kapotte speakers Philips

    • Omschrijving: Simpel 2.0 speakerssetje van Philips. Het probleem zit hem hier waarschijnlijk in de power-toets. Deze weigert vaak dienst (zowel wanneer de speakers aanstaan als uitstaan).
    • Minimumprijs: 0
    • Richtprijs: 0
    • Meeneemprijs: 1
.3 Verzending

Sterke voorkeur voor afhaling, kosten maken voor verzending lijkt me hier nutteloos. (Voor wie dit echt wil kan ik opsturen, maar dan volledig op kosten en risico van de koper.)
Afhaling kan in Lendelede (tussen Kortrijk en Izegem) en binnen een 3-tal weken ook terug in Leuven.

.4 Contactgegevens

Alle vragen en boden hier in de thread, ik check deze zeker 1 keer per dag.

.5 Slot

Spullen liggen hier in mijn weg, dus hoe sneller ik ze kwijt ben, hoe liever. Ieder bod wordt onmiddellijk overwogen en zo snel mogelijk afgehandeld.
Diegene die €10 biedt voor alles, mag er onmiddelijk omkomen.

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

ekke

Legacy Member
Seagate Barracuda 20Gb
1€ (gelieve pmke te sturen als ik dat hier win want hou dit niet altijd in het oog:) )

_mocking][bird_

Legacy Member
ekke zei:
Seagate Barracuda 20Gb
1€ (gelieve pmke te sturen als ik dat hier win want hou dit niet altijd in het oog:) )

Bod genoteerd. Hier wacht ik verlopig eventuele hogere boden voor af.

Chalk

Legacy Member
Seagate Barracuda 20Gb met kabels allemaal nog ?
indien ja: €2 - in leuven eens afspreken dan ook

_mocking][bird_

Legacy Member
Chalk zei:
Seagate Barracuda 20Gb met kabels allemaal nog ?
indien ja: €2 - in leuven eens afspreken dan ook

Kabels 'allemaal'? Ik heb hier nog wel een IDE-kabel liggen ergens, die wil ik er wel bijgeven. Voor de rest zou ik niet weten wat je nog nodig hebt...

Bod genoteerd.

Afspreken in Leuven (tijdens de week) is geen probleem.

Chalk

Legacy Member
allé kabels om de HD aan te sluiten bedoel ik :) ZIJN DEZE AANWEZIG ? (niet agressief lezen hoor :o )
tijdens de week gaat voor mij zelden, behalve dan op woensdag namiddag.

_mocking][bird_

Legacy Member
Chalk zei:
allé kabels om de HD aan te sluiten bedoel ik :) ZIJN DEZE AANWEZIG ? (niet agressief lezen hoor :o )
tijdens de week gaat voor mij zelden, behalve dan op woensdag namiddag.

Bij mijn weten heb je aan een IDE-kabel nog altijd genoeg om een ATA harde schijfk aan te sluiten.

Woensdagmiddag is geen probleem voor mij. In het weekend ben ik er zelden of nooit. Nuja, we zien nog wel.

_mocking][bird_

Legacy Member
decarlo zei:
meeneemprijs € 1 (^^) voor nr 6
kom je wel eens in antwerpen?
anders verzending, liefst via kiala (tot 30-9 promoties, verzending tegen halve prijs www.kialaverzendservice.be)

Ik kom eigenlijk nooit in Antwerpen. Verzending via Kiala geen probleem.
Check pm voor verdere afhandeling.

_mocking][bird_

Legacy Member
Tommi44 zei:
2 EUR voor de router.

Noted. Als voor zondagavond 8h niemand hoger heeft geboden mag je hem komen halen. Vroeger ben ik toch niet terug in Leuven, dus dit lijkt me een goed moment om af te sluiten.

Kwertie

Legacy Member
4€ voor de seagate 20gb
1€ voor de philips speakers (dit bod gaat enkel door als die schijf verkocht is aan mij, ik hoop dat je begrijpt dat ik niet expres voor die speakerkes afkomn :p)

_mocking][bird_

Legacy Member
Kwertie zei:
4€ voor de seagate 20gb
1€ voor de philips speakers (dit bod gaat enkel door als die schijf verkocht is aan mij, ik hoop dat je begrijpt dat ik niet expres voor die speakerkes afkomn :p)

Als er binnen de 24h geen hoger bod komt, gaat deze naar kwertie.

Misschien ook even vermelden dat er met de speakers waarschijnlijk niets meer aan te vangen is - laatste keer dat ik ze probeerde, kreeg ik ze zelfs niet meer aan - voor mijn part krijg jij (of iemand anders) die er gratis bij als je dit nog mocht interesseren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan