Archief - Grills, fans

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sarnath

Legacy Member
http://users.skynet.be/kombinnen/grill_fan.JPG

-grill heb ik 2 stuks van aan 3 euro incl per stuk.
-de fans zijn van CoolerMate en volledig in aluminium met blauwe leds, ze zijn voorzien van een snelheidsregelaar met bijhorend tooltje.
7 euro incl per fan.

Prijzen zijn meeneemprijzen en dus direct verkocht bij een bod aan dit bedrag.

brc

Legacy Member
hoeveel van deze fans hebt ge ?
2 aan 7€/st (onder voorbehoud)

brc

Legacy Member
hmm meeneem geboden op 2st
als hij er dus nog 2 heeft zou ik et dus apprecieren dat et hier serieus verloopt en dat die twee fans dus aan mij verkocht worden

ß-ߨ¥

Legacy Member
tja, keuze is aan hem hé ;)

nu is hem ineens zijn volledig pakket kwijt :woohoo:

brc

Legacy Member
mij gelijk maar rules zijn rules
hij zegt trouwens zelf ook
Prijzen zijn meeneemprijzen en dus direct verkocht bij een bod aan dit bedrag.

meeneem is meeneem trekt er dan de prijs van 2 fans vanaf van uw bod en bied op de rest
+ ge doet eigenlijk een bod zonder te weten over oeveel fans het gaat dus ??
als hij er zo maar 1 over heeft laat ik hem wel aan jou voor die 20€.... :s ?

brc

Legacy Member
nu ja... eerst zien wat er nog over is van zijn verkoop....

maar zoals ik al zei.... zou wel willen dat et ier correct verloopt...

ß-ߨ¥

Legacy Member
mja, ik ben idd 4 minuten later ja ...

heb ondertussen mijn post ook veranderd, dus mijn bod geld voor 2 grill's en 2 fan's ;)

nu is de keuze aan de verkoper hé ...

brc

Legacy Member
ok dan,
heb juist verkoper gehoord,
dan bied ik dus meeneem voor 2 stuks van die coolers

en kan ß-ߨ¥ de rest dan nemen want het zou dus over 4 fans gaan in totaal

deal ?

ß-ߨ¥

Legacy Member
brc zei:
ok dan,
heb juist verkoper gehoord,
dan bied ik dus meeneem voor 2 stuks van die coolers

en kan ß-ߨ¥ de rest dan nemen want het zou dus over 4 fans gaan in totaal

deal ?


voor mij prima zenne :niceone:

nu mag de verkoper da hier zeggen dat alles ok is hé :D

sarnath

Legacy Member
wat is dat hier allemaal ...

Ok ik heb dus 4 fans (vergeten te vermelden) dus zie ik geen probleem he...


ß-ߨ¥: de grills en 2 fans voor 20 euro

brc: 2 fans voor 14 euro

is dit een deal dan?

EDIT 14 euro dus voor brc, 1 euro is teveel van het goede :-p

sarnath

Legacy Member
brc is blijkbaar een beetje van gedacht veranderd of zo, aangezien hij niets meer laat weten. Deze fans zijn nog beschikbaar dus (en neen ik zal je niet blacklisten, ik ben niet zo kleinzerig...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan