Archief - Grootste kastopruiming in de wereldgeschiedenis...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matt1

Legacy Member
hendrik_huggie zei:
hoe groot is computer tafel?

afmetingen bureaus:

Computer bureau:
bovenblad = 95 x 55 cm
hoogte = 76 cm
met wielen

Server bureau:
bovenblad = 80 x 45 cm
hoogt = 78 cm
met wielen

*Mercenary*

Legacy Member
Matt1 zei:
5 x Logitech Deluxe Keyboard Black NIEUW = 5 euro
3 x Logitech Optical Wheelmouse Black NIEUW = 5 euro
1 x Notebook draagtas met schouderriem met handige opbergvakken (27cm x 36 cm) NIEUW = 5 euro
2 muizen en 2 KB's graag indien nog beschikbaar
Enige foto's van die draagtas of een merk ofzo?

Ik kan afhalen (vandaag, vrijdag of in 't weekend)

jefke0007

Legacy Member
Misschien stomme vraag :p Ma die bureau is toch een beetje demonteerbaar daar te plaatsen?

Edit :$ vorige post moest dus donderdag avond zijn ipv dinsdag avond. Maw Deze nacht laat ik iets weten.

Dank u

Mvg

jefke007

Stampertje

Legacy Member
is die Creative Surround Speakers 5.1 DTT2200 nog beschikbaar of ben ik te laat?

Matt1

Legacy Member
@ mercenary: fotos tas = FOTO 1, FOTO2
Keyboards en muizen momenteel allemaal uitverkocht

@jefke: je bedoelt kan je hem demonteren? Ja, is eenvoudig demonteerbaar!

@ Mythic: DTT2200 = verkocht

@ systech: muizen zijn allemaal weg

Matt1

Legacy Member
LAATSTE KANSEN!!!! Maandag om 18:00 stopt deze verkoopsthread definitief.


Hieronder update van wat er nog rest. Biedingen tot maandag 18:00 ten laatste dus.

COMPUTER (niet apart verkocht!)
AMD Athlon 1200 Mhz met stille Arctic Cooling, 512 Mb RAM, 120 Gb HD, Aopen Geforce 4 MX400 VGA+DVI+TV-out, Sound on board, LAN 10/100 Mbit, CD-writer met Nero Burning Rom, Chieftec Black Case met superstille Chieftec 340W voeding, Logitech Deluxe Keyboard Black, Logitech Optical Wheelmouse Black, 2 x 19inch kleurenmonitoren met perfecte beeldkwaliteit (hoge resoluties), stereo speakers black, inclusief GRATIS computerbureau in perfecte staat (met voorzieningen voor case, printer, scanner, toetsenbord, muis, ...) = minimumprijs 250 euro

SERVER (niet apart verkocht!)

AMD Duron 800 Mhz met stille Arctic Cooling, 256 Mb RAM, 30 Gb HD + 40 Gb HD, VGA on board, Sound On board, LAN 10/100 Mbit, GLOEDNIEUWE Chieftec case twv 100 euro, CDROM speler, Multimedia keyboard, Logitech Wheelmouse, 15 inch kleurenmonitor, 14 inch zwart/wit monitor, inclusief GRATIS nieuwe computertafel (ideaal voor server) = minimumprijs 100 euro

HARDWARE (Prijzen per stuk):

1 x Creative Soundblaster Live! 5.1 Surround + drivers = 5 euro
1 x SMC Wireless Router 54Mbps with built-in Annex B/UR2 ADSL Modem, amper gebruikt, zo goed als nieuw= 30 euro (nieuwprijs 100 euro!!!)
15 x Akasa 80x80 cooler + power Y split cable + vijzen NIEUW = 2 euro
1 x Akasa 80x80 cooler Blue UV reactive + power Y split cable + vijzen NIEUW = 2 euro
4 x Zalman 90x90 cooler + silencer + vijzen NIEUW = 2 euro
2 x Thermaltake 120x120 cooler + vijzen NIEUW = 3 euro
5 x Zalman ZM-MC1 fans silencer NIEUW = 1 euro

SOFTWARE

Easy Computing DTP PRO = 5 euro (nieuwprijs 75 euro!)
Rainbow Six Gold Edition + strategy guide = 5 euro
Soldier of Fortune II Gold Edition = 8 euro

Matt1

Legacy Member
Nee, enkel UV Reactive die ene. Dus licht op als je een UV licht hebt in uw case.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan