Archief - Hauppauge WinTV-PVR USB2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

B.A. Baracus

Legacy Member
Zeer gemakkelijk televisie opnemen, videobanden op computer zetten, enz..
Zo goed als nieuw, slechts enkele keren gebruikt.
In originele doos met alle meegeleverde onderdelen.


wintv-pvr-usb2 mce kit has these great features:
- plug and play tv tuner suppport for windows xp media center edition.
- live tv from the built-in analogue tv tuner, plus composite/s-video and audio inputs to connect to a cable tv set top box or satellite receivers.
- fm radio receiver
- no need to open your pc: works best with usb 2.0. will also work with usb 1.1.
- built-in hardware mpeg-2 encoder. record tv or videos to disk using from 1-2 gigabytes of disk space per hour of recorded video. while recording, the wintv-pvrs' hardware mpeg encoder does all the work, so your pc continues to run at full speed. over usb 2.0, the wintv-pvr-usb2 can record at up to 8mbits/sec.
- the inlcuded media center remote control can control all media center functions, plus has an ir transmitter to control the channels on a cable tv set top box or satellite receivers
- pause live tv with instant replay, fast forward and rewind.
- nicam stereo decoder, for great tv sound.

meer info:
http://www.hauppauge.tv/pages/products/data_pvrusb2.html

richtprijs: 90 euro

Cyaankali

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een simpel en stabiel tv festijn. Mijn kennis hieromtrent is zo goed als nihil dus ik vroeg me af of dit voldoet aan mijn vereisten. Ik heb geen kabel en zou enkel vrt en canvas willen ontvangen vanuit de lucht. Ik heb ook al usbsticks zien liggen maar ik vrees voor een deftige bereikbaarheid. Wat zijn de mogelijkheden?

Greetz Cyaankali

:)

ps: wat is de garantie dat dit apparaat al dan niet werkt om tv te ontvangen en werkt dit ook onder Windows XP SP 2?

B.A. Baracus

Legacy Member
Met een antenne heb ik het nog niet getest. (altijd via de kabel)
Op de website van hauppauge staat dat het met een antenne ook werkt, als je wil kan ik het eens proberen.

Alles werkt perfect onder SP2.

Cyaankali

Legacy Member
Als ik van jou was dan zou ik dat is proberen. Ik moet namelijk zeker zijn van mijn aankoop. Zoals gezegd ben ik geen kabelaanhanger.

Greetz Cyaankali

:)

B.A. Baracus zei:
Met een antenne heb ik het nog niet getest. (altijd via de kabel)
Op de website van hauppauge staat dat het met een antenne ook werkt, als je wil kan ik het eens proberen.

Alles werkt perfect onder SP2.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan