Archief - heel veel s-ftp kabel cat 5E 200Mhz pirelli

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

El ByToS

Legacy Member
hoeveel meter is dat ongeveer ? der bestaat zeker geen mogelijkheid dat ge losse stukken verkoopt ?

El ByToS

Legacy Member
cava :) dan heb ik normaal gezien wel interesse als ze met dees dooskes samengaan...

aan hoeveel € de meter dacht je dan ongeveer ?

gert_bobo

Legacy Member
zelfde vragen als hierboven al vermeld hoeveel € de meter en hoeveel meter beschikbaar
Greetz Gert AkA B0B0

da jokke

Legacy Member
een ruwe schatting geeft 250 meter
er is nu een bod van 20€ op de hele doos op tones
en kabels opsturen voor een euroke vind ik de moeite niet:)
afhalen kan natuurlijk(of een serieus bedrag en ik verstuur mss wel)
ik denk dat 0.3 € /meter een faire prijs is
@el bytos: ik weet niet of dat kan, ik ken niets van netwerken dus....
het is een ftp kabel met pvc omhulsel, daarin zit dan een blauwachtig dun zilverpapierding, daarin zitten dan 4 twisted(per 2) kabeltjes en 1 gewone draad(lijkt als dunne ijzerdraad) wat, veronderstel ik, een aarding is

just make me an offer.....

da jokke

Legacy Member
ja er is al van gebruikt
het was een dos van 305m
nu is er 100m van afgerold en er zit nog ongeveer 2x zoveel in de doos
dus ruw geschat heb ik dan 250m genomen
let wel die 100m die uit de doos is, is nog niet afgesneden= nog altijd 1 lange kabel dus

ondertussen een bod van 30€ op tones

El ByToS

Legacy Member
vind je 50meter de moeite om te versturen ? kan je eventueel eens nagaan of die andere bieder met 50meter minder zou kunnen leven ? (tegen een lagere prijs offcourse)

da jokke

Legacy Member
50m tegen een prijs van 0.3/meter dan?
dat maakt 15€excl?
(als ik je bod ken kan ik de andere bieder inlichten)

El ByToS

Legacy Member
da jokke zei:
50m tegen een prijs van 0.3/meter dan?
dat maakt 15€excl?
(als ik je bod ken kan ik de andere bieder inlichten)

hangt er vanaf hoeveel de verzendingskosten zijn ? kdenk een 5€ ?

da jokke

Legacy Member
no go
de andere bieder wil de volledige doos....
alles of niks dus:)

El ByToS

Legacy Member
dan spijtig genoeg geen interesse meer , met 250meter kan ik niets doen (teveel) heb maar een max 50meter nodig...

da jokke

Legacy Member
komaan mannen!!
huidig bod is 30€ op tones
meeneem is 40€
vanavond 24u sluit ik af
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan