Archief - HIS X850xt iceq 2 turbo 256mb pci-e (platinum pack)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Ik verkoop dit kaartje in perfecte staat wegens upgrade.
Doos, boekje, kabels, games etc zijn aanwezig. Eventueel met vf700cu. Dit is nog altijd een zeer snel kaartje.

Foto's volgen

Minprijs: 250€
meeneemprijs: 325€

Aftehalen in Leuven of opsturen op kosten van koper.

Bieden exclu verzending

M_N_M

Legacy Member
is die koeler wat stil? Eventueel met die andere koeling, stilte is een must :)
factuur?
Hoeveel 3D marks in 2003/2005?

Alles in perfect werkende staat?

Thx

RocKer

Legacy Member
KoeKaTsJoE zei:
Ik verkoop dit kaartje in perfecte staat wegens upgrade.
Doos, boekje, kabels, games etc zijn aanwezig. Eventueel met vf700cu. Dit is nog altijd een zeer snel kaartje.

Foto's volgen

Minprijs: 250€
meeneemprijs: 325€

Aftehalen in Leuven of opsturen op kosten van koper.

Bieden exclu verzending
Nieuwprijs is 247€ dus ik denk dat je de prijs een beetje teveel is:) ,op de link is het wel een Powercolor:) ff scrollen naar beneden.

sarnath

Legacy Member
RocKer zei:
Nieuwprijs is 247€ dus ik denk dat je de prijs een beetje teveel is:) ,op de link is het wel een Powercolor:) ff scrollen naar beneden.
Kan je niet vergelijken, veel betere koeling en platinum ...

KoeKaTsJoE

Legacy Member
idd mja, vergelijk appelen met appelen en niet met peren. De koeler is idd redelijk stil en als ge de vf700 kent dan weet ge genoeg :-)

results zal ik laten posten

RocKer

Legacy Member
M_N_M zei:
wat is er beter aan die platinum tgo de gewone x850xt?
Eigelijk niks,er is juist verschil in bios,als je er een XT-PE bios in flasht zijn het 2 dezelfde kaarten:),er kan ook verschil zijn van ram,maar als ik juist ben zit er op de XT het zelfde als XT-PE,het 1.6ns ram,maar er kan ook 2.0ns op de XT zitten,is naargelang het merk.

cherouke

Legacy Member
RocKer zei:
Eigelijk niks,er is juist verschil in bios,als je er een XT-PE bios in flasht zijn het 2 dezelfde kaarten:),er kan ook verschil zijn van ram,maar als ik juist ben zit er op de XT het zelfde als XT-PE,het 1.6ns ram,maar er kan ook 2.0ns op de XT zitten,is naargelang het merk.

xt pe heeft stuk hogere clocks en en kost stuk meer. Of je de meerprijs er voor over hebt moet je natuurlijk voor jezelf uitmaken.
xt = 520/1080
xt pe = 540/1180

linux

Legacy Member
de koeler die erbij zit, die van HIS zelf dus is heel erg stil, het is zo een arctic silencer maar dan van HIS ...
De reden dat er een vf700cu opzit momenteel is omdat hij in een shuttle zit en de HIS koeling paste niet en de vf700cu wel :)
Allebei superstille en zeer goede koelmogelijkheden.
Alles is in perfect werkende staat, wel zonder factuur.

PsYmon

Legacy Member
Wie is hier nu de verkoper? :unsure:

En is die his koeler niet gewoon een arctic koeling met het label HIS op?

M_N_M

Legacy Member
200€, tis onder uw beginbod maar je ziet maar wat je er mee doet :) De stilste koeling mag je er laten opzitten :)

Grtz

linux

Legacy Member
ja ik krijg er toch liefst minimum 250 voor anders laat ik ze er wel insteken en wacht ik nog om te upgraden tot er een nieuwe generatie grafische kaarten is :)

celeron clocker

Legacy Member
linux zei:
Ik ben de verkoper, koekatsjoe had hem gewoon effe voor mij te koop gezet :)
Die his koeler is idd gewoon arctic koeling met HIS erop :)

net 3dmark03 is laten draaien... http://service.futuremark.com/compare?2k3=4636142

Mensen het is GEEN x850xt pe , gewoon een x850XT met andere cooler , daarom noemt het platinum pack , maar de kaart zelf is een gewone X850xt !! met gewoon x850xt bios en al , geen xt-pe !

Check URL maar , en de sig van de verkoper , x850xt @ pe , niet x850xt pe.

Wat niet wil zeggen dat het een slechte kaart is , alleen is de prijs wat hoog , ik heb mijn x850xt @ 240€ (sapphire... gene powercolor ofzo ) nieuw gekocht , en zo een cooler kost ZOOO veel niet. (25€ als ik het mij goed herinner.)

linux

Legacy Member
beste, ik beweer toch nergens dat dit een PE is :)
op hun site en op de doos staat wel dat ze PE SPEEDS doet, ik vind uw reactie dus overdreven aangezien dat nergens stond beweerd, hier zit wel onder andere counter-strike Condition Zero bij en veel andere gebundelde software. en stop met vergelijken met andere kaarten, HIS is gewoon duurder, altijd al geweest !

groeten,

Linus

celeron clocker

Legacy Member
Ik doelde op linckxs en co , niet op u , heb mss verkeerde message gequote. mja :)

M_N_M

Legacy Member
mijn bod valt dus zeker niet in overweging? If no, dan zoek ik verder en vervalt mn bod. Indienss, dan blijft mn bod nog ff geldig :)
(nieuw kan ik al een X850XT kopen voor 220€, wel een ander merk maja dan ist ook nieuw..)

Grtz

M_N_M

Legacy Member
ok goed, die counterstrike zijn steam account enzo zijn dan ook voor mij toch he neem ik aan? Dus kaart + originele extra's (kabels/games) + extra koeling, kortom alles buiten factuurtje :)

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan