Archief - HP dv6547ea laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bibawa

Legacy Member
Volgende laptop wordt u aangeboden:

HP Pavillion dv6547ea
CPU: Intel centrino DUO 2GHz
HDD: 160GB 5400rpm
SCHERM: 15,4"
GEHEUGEN: 2GB
GRAKA: Intel
Incl webcam


Alle beschermingen (plastic op de covers..) zijn nog aanwezig , geen beschadiging.

Deze laptop is begin vorige week gekocht en moet weg omdat het een miskoop was.
Is slechts enkele maal gebruikt

Wordt geleverd met de originele windows vista Home licentie !

Voor vragen / foto's kan u steeds mailen naar: [email protected]


Prijs: 850 €

Foto's op aanvraag!

bibawa

Legacy Member
bij deze even vermelden dat de verkoop op ebay afgelopen is en dat de laptop nog NIET verkocht is, mochten er nog geintereseerden zijn, Anjooh heeft me een bod gedaan van 700 €. Wat ik wat weinig vind.

Dus als er geinteresseerden zijn !

Fishie

Legacy Member
Geintresseerd in een ruil met opleg(van uw kant) voor een similar specced laptop met dx10 gamers graca?

bibawa

Legacy Member
Sorry, in een ruil heb ik niet echt intresse.

ALLE BODEN VANAF 700€ worden aanvaard!

Anjooh

Legacy Member
Ik begrijp uw PM en uw post niet?

Ik bel je op en we spreken af, daarna post je dat alle boden vanaf 700 euro aanvaard worden (ik heb dus al een bod van 700 uitgebracht) en daarna krijg ik een PM dat mijn bod NIET aanvaard wordt??

Sorry maar ik kan echt niet volgen??

Anyway, mijn allerhoogste bod is 720, maar dan met duidelijke afspraken, en niet achteraf terugkomen op zijn woord.

Groetjes

bibawa

Legacy Member
Eerst bied je 740 als ik het zou brengen (wat dan helemaal niet de bedoeling is maar swat). Als je te horen krijgt dat je het moet komen halen dan zou je nog maar 700 geven.. Ook het feit dat ik m'n geld niet direct had (zoals gezegd heb ik dat geld nodig voor nieuwe laptop te bestellen).

Morgen start ik gwn een nieuwe thread gelieve deze te sluiten !

tarske

Legacy Member
Zeer eigenaardige thread:
Je krijgt bod van 700 € maar gaat er niet op in omdat je het te weinig vind.
Ondertussen handelen jullie blijkbaar in pm/mail/.... en hoor ik prijzen van 720 en 740 euro,deze zijn zowieso niet geldig,boden moeten in de thread zelf staan,laat dat duidelijk zijn voor beide partijen !!!
Dan zeg je in een post boden vanaf 700 € worden aanvaard terwijl je al een bod van 700 € hebt ?
Ik zal deze op uw verzoek sluiten gezien je het bod te laag vond en je een nieuwe thread wil starten maar hiervoor dien je wel 3 dagen te wachten en als je een nieuwe thread start zet dan een minimumprijs waaraan je effectief zou verkopen plus aanvaard enkel boden in de thread,is ook in uw eigen belang als er later iets fout blijkt te gaan !
Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan