Archief - HTPC setup - dothan based

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Het gaat om volgende setup:

- Asus p4p800-VM
- Asus CT479 convertor
- Pentium M 1.5 (400 fsb - 2 Mb - dothan) - gaat op stack voltage en clockgen tot 2250 Mhz prime stabiel !

- Globalwin YCC-S27 met PSU (meer info
- Pinnacle PCTV 40i TV tuner - low profile (1 maand oud)

Deze combo werkt perfect samen, kan eventueel apart verkocht worden, maar dan moet alles weg.

Prijzen:
Mobo: 40 euro
Cpu: 110 euro
CT479: 40 euro
Case: 65 euro
TV tuner: 40 euro

retspan

Legacy Member
Reden van wegdoen aub? is alles 100% in orde?

Ik zou het voor vrienden overwegen dus moet er nog extra zeker van zijn dat er geen vuiltje aan de lucht is

;)

piotke

Legacy Member
Te weinig plaats voor mijn collectie pc's. Deze werkt perfecto, is reeds gedurende een maand (wat lang is voor mij) m'n main rigg.

retspan

Legacy Member
- Asus p4p800-VM
- Asus CT479 convertor
- Pentium M 1.5 (400 fsb - 2 Mb - dothan)
- Globalwin YCC-S27 met PSU

Deze combo werkt perfect samen.

Prijzen:
Mobo: 40 euro
Cpu: 110 euro
CT479: 40 euro
Case: 65 euro

Bod € 230 incl. taxipost/UPS (€ 16/18) indien vlot afgehandeld en op voorwaarde dat items unmodded en 100% in orde zijn.

piotke

Legacy Member
Items zijn unmodded en perfecte staat.
Exclusief blijft er een bod va, 215 over (en dan denk ik nog ruim). Er is reeds een bod van 65 op de case. Blijft er 150 over voor die dothan setup, wat me te weinig is.

piotke

Legacy Member
Mijn prijzen geven me 255 euro + 15 euro verzennding komt dat op 170 euro.

Ik wil een effort doen en het voor 260 verkopen, inclu verzendng per koerier.

retspan

Legacy Member
Ok, nog een beetje van mijn water bij de wijn; € 250 incl koerier, final offer - moet het wel spoedig weten, niet bedoeld als onnodige druk maar moet anders nieuw spul bestellen voor het gevraagde systeempje.

piotke

Legacy Member
retspan zei:
Ok, nog een beetje van mijn water bij de wijn; € 250 incl koerier, final offer - moet het wel spoedig weten, niet bedoeld als onnodige druk maar moet anders nieuw spul bestellen voor het gevraagde systeempje.

Maandag afsluiten ? Ik kan wegens werk toch niet voor dinsdag verzenden.

Lijkt me redelijk ?

sven99

Legacy Member
Heb je een min. prijs voor die tv kaart? Alvast bod 20 ergens in mechelen afgesproken.

Grtz,
Sven.

piotke

Legacy Member
sorry, voor 25 gaat die pinnacle niet weg, eerder 4x.x euro.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan