Archief - Ibm laptop thinkpad a20m

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spilliespeedy

Legacy Member
Was laptop van mijn vrouw maar ik heb die tijdje in beslag genomen en nu eigenlijk niet meer nodig

Enkele gegevens zie volgende link

http://www.pcauthority.com.au/review.aspx?CIaRID=244

op deze site staat 10gb drive maar op laptop is het 11.5 gig
geheugen ipv 64 standaard steekt er 256 ram in

pluspunten van deze laptop batterij gaat heel lang mee, aangezien de ouderdom.
negatieve punten, geen touchpad wat ik zelf het liefste heb, geen dvdschrijver (wel combo dvd/cdwriter)
ingebouwde netwerkkaart werkt niet, maar je krijg mijn wireless stick erbij en nog een pcmcia netwerkkaartje van xircom

Afhaling heeft absolute voorkeur, dan kan de laptop getest worden en ben je zeker van wat je in je handen hebt.

minimumprijs: 120 euro
meeneemprijs: we zullen wel zien, ben gene lastige daarin

pakket is dus laptop+draagtas+wifi stick+ pcmcia netwerkkaart

Space_Lord

Legacy Member
Hoe lang gaat batterij precies mee?
Azerty of Qwerty klavier?
14" of 15"?

spilliespeedy

Legacy Member
14 inch
azerty
en heb deze nog gebruikt voor filmpke te zien als ik op rollen reed dus zeker 1u20 min, alleen surfen ging hij soms tot bijna 2 uur.

halve zool

Legacy Member
110 euro
klein vraagje, om met draadloos belgacom op internet te geraken, moet je er dan nog iets speciaals voor doen?

benwake

Legacy Member
111€ indien je me een print kan bezorgen van everest/cpu-z
contant betaald en afgehaald :)

spilliespeedy

Legacy Member
alle twee nog onder min prijs dus deze gaat nog niet weg,

mijn wifi stick is gewoon om via draadloze router op internet te gaan.
Als je draadloos internet bedoeld van de televisiespot het je een speciale pcmciakaart nodig (als ik me niet vergis)

halve zool

Legacy Member
Als ik even de FAQ van belgacom doorlees is het inderdaad een pcmcia kaart, en ik bedoel om thuis te surfen, niet buitenshuis of zo...
Ik ken er niet veel van, t'is eigenlijk voor ons vader, die draadloos internet heeft van belgacom en een simpel laptopje zoekt.
Verhoog bod naar 120e

halve zool

Legacy Member
Ik trek m'n bod terug in, de kans is heel groot dat ik een andere gevonden heb, veel geluk nog ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan