Archief - Iets ouder hardware,kabels, coolers, divers.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

menlor

Legacy Member
Ik heb dus een grote opruimactie op poten gezet :D
Deel 1

Dus hier alles in volgorde.

Eerst de foto en dan de uitleg erbij.
Alles zou moeten werken ( toen ik het uiteen haalde werkte het nog, maar sommige dingens liggen hier nu al een tijdje )

FOTO: www.menlor.com/Verkoop/nieuw/Cables.jpg
1. Voeding Yes 300W.
2. Cd-rom - geluidskaart cables.
3. Bay USB.
4. Thermal Take Volcano 7+ + controller ( 2000 - 3500 - 6000 rpm ).
5. Home made sleeved Floppy cable.
6. Bay USB 2.0 voor msi mobo.
7. PS2 - Oud keyboard aansluiting.
8. Parallel - serieel
9. USB - printer
10. parallel parallel




Ali 400mhz
FOTO: www.menlor.com/Verkoop/nieuw/Ali 400mhz.jpg


AMD K6-2 400 (400 MHz) + coolermaster cooler
FOTO: www.menlor.com/Verkoop/nieuw/Soyo 400mhz.jpg


Abit KD7-Raid
http://www.digital-daily.com/motherboard/abit-kd7r/
FOTO: www.menlor.com/Verkoop/nieuw/Abit KD7-Raid.jpg


AMD 700mhz
FOTO: www.menlor.com/Verkoop/nieuw/AMD 700mhz.jpg



FOTO: www.menlor.com/Verkoop/nieuw/fans-gsm-cooler.jpg
1. Coolerke
2. Artic cooling Copper silent (up to Athlon Xp 2800+ )
3. Taisol (up to 1ghz)
4. Cables ( ATA, floppy,...)
5. Seagate 1.2gig
6. Seagate 1.7gig
7. Cover nokia 3510i
8. telefooncable
9. KAPOTTE stroboscoop
10. GSM Motorola + oplader.
En natuurlijk zijn alle andere coolers ook te koop.


FOTO: www.menlor.com/Verkoop/nieuw/kaartjes.jpg
1. Packard Bell geluidskaart (Line in, line out, Mic, Midi/game)
2. Ethernet en Coax netwerkkaart ( merk: GTS )
3. Grafische kaart (Video in, s.vws in, tv out, d-sub)
4. Grafische kaart ( s-video out, video out d-sub)
5. Hercules Muse Lt geluidskaart.
6. Parallelle poort.
7. Grafische kaart ( merk: Trident, connector: d-sub )
8. Grafische kaart ( merk: Evil Kyro, connector: d sub, video in, s.vws in)



FOTO: www.menlor.com/Verkoop/nieuw/tobo-lcd-cd-rou.jpg
1. Grafisch LCD Parallelle poort ( geen Backlight, werkt goed via LCD studio ) Liefst iets van 50€
2. Fancontroller ( helemaal gesoldeerd, maar front is kapot dus ge moet het verzetten naar uw front )
3. Adapter (output 19V 2,40A )
4. verborgen cdrom 52x
5. Cdrom 36x
6. 120smc cardreader
7. fangrill
8. router zonder adapter.
9. Azerty toetsenbord



Cd-Rom's:
Easy Classics: Typetop
Gouden serie: Typetop
De Interactieve IQ-test
No-One Lives Forever
Sacrifice
Aquanox
Silent Thunder
Seashore life
Pinnacle Systems: Steinberg Cleanplus
Web Mijn homepage
Morrowind
Sim Safari + doos
Crusader: No Regret FR
Crusader: No Remorse FR
Tomb Raider 2: Golden Mask FR

Rules:

1. Op alles op de foto's mag geboden worden ( behalve mijn bureau :p)
2. Ik verkoop alleen als de prijs me aanstaat. Maar dit is een opruimactie dus zowat alles Moet weg.
3. Ik woon te Strombeek-Bever en heb liefst dat men komt afhalen of ik kan leveren ( mits onkosten ).
4. Verzendkosten zijn ten koste van de koper en worden dus meegerekend.


Bied zoveel je wilt. Neem liefst een paar dingen samen. vooral de kabels dan.


grtz MenloR

PS ALLES MOET WEG

menlor

Legacy Member
Boden genoteerd.
xyris gaat tot nu toe met het abit mobo lopen :)

XYRIS

Legacy Member
20€ , heb je alles nog? doos enz

(kgaan zien met ZMarre te regelen voor afhandeling als ik win en hij
zijn stuff krijgt, woont dicht bij mij)

CAS

Legacy Member
6euro incl voor "5. Hercules Muse Lt geluidskaart." als die op een Asus A8N-sli mobo past.

menlor

Legacy Member
laatste up, btw ik ga naar fom, dus daar afleveren is een mogelijkheid
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan