RocKer
Legacy Member
Idd,dat zou te doen zijn,indien ik in beveren zelf zou wonen maar,ik zit in een deelgemeente ervan,dus ik moet nog met de bus naar beveren,en ik zie mij da ni dragen tot aan bus en terug naar huis,want das een eind gaan hoor,en dan nog iets,werkt da ding wel,kan ik da aansluiten en gebruiken zoals het nu is?
Dus laat maar,maar allezins bedankt om het voorstel te doen
.
Dus laat maar,maar allezins bedankt om het voorstel te doen
.