Punksjot
Legacy Member
* Joystick
foto: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/joystick.jpg
merk: Logitech Force 3D (Wingman)
aangekocht op 20/08/05 in Droomland Zottegem
compleet met doos en garantiebewijs
garantie loopt nog tot en met 20/08/07
* Games
Flight Simulator 2004: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/fs2k4.jpg
Risk: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/risk.jpg
Pariah: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/pariah.jpg
Monopoly Tycoon: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/monopoly_tycoon.jpg
Black and White: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/blackandwhite.jpg
* 5.1 geluidssetje
foto: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/geluid.jpg
specs: Creative Inspire 5.1 5100
geen doos meer aanwezig hiervan
***********
Bieden is altijd exclu
Afhaling kan in Zottegem
Alles kan uiteraard eerst getest worden voor aankoop
Indien nog verdere vragen of foto's nodig, shoot
Ik heb nog geen afsluitdatum maar wanneer er een goeie prijs geboden is, wordt er na 24u afgesloten
foto: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/joystick.jpg
merk: Logitech Force 3D (Wingman)
aangekocht op 20/08/05 in Droomland Zottegem
compleet met doos en garantiebewijs
garantie loopt nog tot en met 20/08/07
* Games
Flight Simulator 2004: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/fs2k4.jpg
Risk: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/risk.jpg
Pariah: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/pariah.jpg
Monopoly Tycoon: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/monopoly_tycoon.jpg
Black and White: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/blackandwhite.jpg
* 5.1 geluidssetje
foto: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/geluid.jpg
specs: Creative Inspire 5.1 5100
geen doos meer aanwezig hiervan
***********
Bieden is altijd exclu
Afhaling kan in Zottegem
Alles kan uiteraard eerst getest worden voor aankoop
Indien nog verdere vragen of foto's nodig, shoot

Ik heb nog geen afsluitdatum maar wanneer er een goeie prijs geboden is, wordt er na 24u afgesloten
