Archief - Lacie D2 Aluminium External Hard Drive (firewire) : NIEUWSTAAT!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Powerbookg4

Legacy Member
Hallo,
Wegens het aankopen van een windows notebook zonder firewire poort gaat men externe Lacie D2 harde schijf weg.
U biedt hier vooral op de revolutionaire behuizing van Lacie want de harde schijf die erin zit is “slechts” 60 gb groot. Maar deze kan zo vervangen worden door een groter exemplaar want als u de behuizing opendoet kan u er zo een andere IDE harde schijf insteken. Dit alles neemt een vijftal minuten in beslag.
Met deze Lacie D2 kunt u eenvoudig back-ups maken van al uw bestanden, video's, MP3's en JPEG's, ze archiveren of uitwisselen of u kunt er de capaciteit van uw pc of Mac mee uitbreiden. Het ruimtebesparende d2-ontwerp van Neil Poulton is zo veelzijdig dat de drive rechtop kan staan, gestapeld kan worden of in een rek kan worden gemonteerd – beschermd door de beste technologie op het gebied van warmteafvoer. Met de LaCie Shortcut Button kunt u met één druk op de knop de harde schijf aan- of uitschakelen.
Specs van de Lacie D2:
- Firewire 400 aansluiting = 400 MB/s!! (sneller en stabieler dan USB)
- Prachtig VOLLEDIG aluminium design!
- 60 gb @ 7200 RPM
- Average seek time = 10 ms
Zoals u op bijgevoegde foto’s kan zien is de schijf nog werkelijk in NIEUWSTAAT!
Alle toebehoren zitten nog ingepakt in de oorspronkelijke doos en plastiekjes!
De schijf heeft tevens geen BAD CLUSTERS en is nog volledig in orde!
Indien U nog vragen heeft, mag u die gerust stellen!

Richtprijs = 65 euro

Schijf kan in Tienen of Mol opgehaald worden!

Foto's kan je zien op onderstaande link:

http://www.2dehands.be/lacie-d2-aluminium-external-hard-26183839.html?per=100&plaatsdatum=xdagen&plaatsdatum__x=1

Powerbookg4

Legacy Member
Je hebt daar een punt, maar een makker van mij heeft zon WD schijf en als je ze vastpakt dan merk je het verschil wel zo :p

Lacie is veel zwaarder, volledig uit geborsteld aluminium waardoor de schijf ook veel frisser blijft. Ohja er zit geen fan in dus je hoort enkel de harde schijf! Het is maar een richtprijs hé, ik zie wel wat er uit de bus valt!

vinteg

Legacy Member
nja kgeef maar een tip, wil uwen thread ni afbreken en kweet heus hoe nice die lacie behuizingen zijn (heb der zo zelf al drie gehad) maar prijzen van externe hdd droppen massaal

Mr.S

Legacy Member
is die harde schijf er ook bij ?
Indien ja hoe oud is die en is daar nog garantie op ?

grts

Powerbookg4

Legacy Member
IK heb de schijf destijd 279 euro betaald. De prijs is bespreekbaar maar onder de 50 euro (Exlcusief verzendig!) gaat ze niet weg, daarvoor is de behuizing net iets te prijzig voor.
De schijf zit er uiteraard nog in!

Het toestel is ongeveer 2 à 3 jaar oud maar heeft nooit intens gedraaid omdat ik ze alleen gebruikte als back-up van de bestanden op men notebook.

Powerbookg4

Legacy Member
uuup 1

Bod van 40 via 2dehands.be!

Wie 50 geeft mag het het direct komen halen, hierbij staat de min.prijs = de meeneemprijs!

Powerbookg4

Legacy Member
genoteerd indien het bod exclusief verzending is.

Indien er geen beter bod komt is ze voor jou, tenzij iemand de meeneemprijs biedt.

Ik zal donderdag avond afsluiten als er voor jou geen haast bij is.

longpatje

Legacy Member
[HBV]-=Tornado=;9033711 zei:
Je kan ze dus vervangen door gelijk welke ide schijf?

dat hangt er helemaal vanaf welke chipset er in deze behuizing zit.
Die oudere behuizingen kunnen meestal 'maar' tot 250 Gb gaan.

Powerbookg4

Legacy Member
Destijds verkochten ze die tot 320 gb dacht ik.
Dus ik vermoed wel dat ze hoger gaat.

Powerbookg4

Legacy Member
Ik ga hier afsluiten.

Schijf is voor GeeKer, stuur me een e-mail ofzo voor de verdere afhandeling.

Mvg

Powerbookg4

Legacy Member
Zou Geeker iets van zich kunnen laten weten aangezien ik geen reactie krijg op 2 PM's die ik reeds verzonden heb...

Fartman

Legacy Member
indien de koper niet reageert wil ik ze wel nemen voor 45€ excl :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan