Archief - laptop Compaq Presario 724EA

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

didi

Legacy Member
Oude laptop te koop Compaq Presario 724EA

AMD Duron 1.2GHz
512 MB RAM
40 GB harde schijf
14" TFT XGA (1024x768)
DVD-ROM/CD-RW combo
USRobotics Wireless Turbo PC Card
nieuwe batterij, autonomie +- 2uur
Windows XP Home NL licentie
Compleet met originele doos, documentatie, lader. Je krijgt er ook een ruime laptoptas bij.

specificaties (echter zonder de daar vermelde software)

Klein breukje in de flap, scharnieren beetje los, maar verder in goeie staat.

Minimumprijs: 100 €


Er wordt geboden exclusief verzending, met gehele bedragen en in deze thread. Verzendingskosten zijn voor de koper. Afhaling is mogelijk te Lichtervelde.
Speciale voorwaarden bij een bod, zoals "indien snelle afhandeling", worden genegeerd: een bod is een bod. Europese richtlijn ivm garantie en teruggaverecht is niet van toepassing. Ik behoud mij het recht om op elk moment een artikel uit verkoop te halen. Verkoop wordt afgesloten 2 dagen na hoogste bod of wanneer het voor mij uitkomt.

Happy bidding :)https://www.beyondgaming.be/forums

den__grapjurk

Legacy Member
ik heb interesse.
Van welk jaar is deze laptop en hoeveel is hij gebruikt geweest?
ook voor welke taken, want laptops slijten sneller als desktops
Verder wil ik de rede van verkoop weten.

mvg

den__grapjurk

Legacy Member
ah, ik bied 100€ (excl. ik kan er toch achter komen)
Natuurlijk wil ik het wel is zien werken (ook alle poorten enzo)

didi

Legacy Member
Geen idee van welk jaar deze laptop is, ik vermoed dat die wel al 4-5 jaar oud is. Is vooral gebruikt voor Internet/Office.
Reden van verkoop: ik heb deze gekregen van een kennis, toen die een nieuwe laptop kocht. Heb de laptop dan in orde gezet (nieuwe batterij, grotere harde schijf, meer geheugen en Windows herinstalleerd) om te verkopen.
De laptop werkt perfect, inclusief alle poorten. Kan getest worden.

Verzending: het totaal (laptop + doos + tas) weegt een kleine 10kg, via Kilopost zou dat 12,90€ kosten. Ongeveer evenveel als wanneer je er met de trein zou om komen.

didi

Legacy Member
Hoogste bod voorlopig van den__grapjurk 110€.

Eenmaal... andermaal...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan