Archief - Laptop IBM Thinkpad R40

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

masterboy

Legacy Member
IBM Thinkpad R40 in zeer goede staat inclusief lader.

ThinkPad R series notebooks zijn de beste in draagbaarheid en essentiele mogelijkheden voor een aantrekkelijke prijs.
Met 40GB aan hard drive space, een krachtige Intel Pentium M Centrino 1.4GHz processor en 512MB aan RAM, kan de R40 alles aan.


Intel Pentium M processor (centrino) - 1,4 Ghz
Scherm 15 inch.
40 Gb harde schijf
512 Mb intern geheugen
DVD-ROM/ CD/RW speler
2 USB-poorten
Geluidskaart
Netwerkkaart
Modem
AZERTY
Windows XP Pro NL geinstalleerd + COA-licentiesticker

Alles werkt zeer goed.
Batterij gaat nog méér dan 4 uur mee op kantoorapplicaties.
Er is aan de achterkant een klein scheurtjes.

Bieden vanaf 400 euro.
Foto’s zal ik vanavond plaatsen.

Ik behoud mij wel het recht om deze laptop te verkopen buiten deze aankondiging.
De laptop is onmiddellijk beschikbaar.
Er is geen garantie, cd of factuur van.
Kan uitvoerig getest worden bij aankoop.

Nog info:
http://www.computerwebstore.nl/05_artikel.asp?ID=1094

polarbear

Legacy Member
400€ onder voorbehoud.

klopt het dat de cpu 1mb cache heeft ?

zou je fotos kunnen maken van die "kleine" scheurtjes?

klopt het van die 512Mb ram ? op de link die je mee gaf staat 256mb

en zoals hierboven :) vanwaar ben je ?

masterboy

Legacy Member
polarbear zei:
400€ onder voorbehoud.

klopt het dat de cpu 1mb cache heeft ?

zou je fotos kunnen maken van die "kleine" scheurtjes?

klopt het van die 512Mb ram ? op de link die je mee gaf staat 256mb

en zoals hierboven :) vanwaar ben je ?

De CPU heeft 1mb cache.
Het is 512 Mb Ram.
Foto's komen er aan. (zit nu op het werk)
Woon bij Lokeren.

Farnsworth

Legacy Member
Wat is de resolutie?

Volgens die site is het XGA-monitor, dus 1024x768. Maar tegelijktijd zeggen ze dat de resolutie 2048 x 1536 is??

flupke1

Legacy Member
Farnsworth zei:
Wat is de resolutie?

Volgens die site is het XGA-monitor, dus 1024x768. Maar tegelijktijd zeggen ze dat de resolutie 2048 x 1536 is??

het eerste zal de resolutie van het scherm zijn, het tweede de maximale resolutie op de VGA-out (dus extern scherm).

masterboy

Legacy Member
Farnsworth zei:
Wat is de resolutie?

Volgens die site is het XGA-monitor, dus 1024x768. Maar tegelijktijd zeggen ze dat de resolutie 2048 x 1536 is??
Het scherm is
15-inch, 16M colors, SXGA+ (1400 x 1050 resolution) TFT color LCD

masterboy

Legacy Member
Het ziet er voelt toch nog heel stevig aan.
Het is niet door gescheurd.
Aan de rand (zijkant) zie je niets.
En als je het open doet ook niets te zien.

masterboy

Legacy Member
w0lfj3 zei:
bod 450€ na controle vh systeem
Bod genoteerd.
Uiteraard kan je het systeem uitvoerig testen.

En je zal merken dat IBM-laptops zeer degelijke zijn.

AcIdR3IgN

Legacy Member
Heb je toevallig fotos van de zijkant van de laptop... dus.. wanneer die dicht is..
Ik wil weten hoe "dun" het dus is (ja klink misschien dom).

En dan nog een heel ampetante vraag, maar hoeveel kost zo'n IBM Thinkpad nieuw.. want in de winkel kopen gaat inderdaad niet (of heel moeilijk). Edit: sorry heb link niet gevolgd

En hoe oud is hem?

Ik ben zeer geïntereseerd.

masterboy

Legacy Member
@ AcIdR3IgN de foto zal ik deze avond plaatsen. (De zijkant is redelijk dik bij deze IBM. Deze laptops zijn heel sterk.
@ Tinytine bod genoteerd.

Weet dat de meeneem prijs 490 euro is. Dus het kan heel snel gaan.

AcIdR3IgN

Legacy Member
Mijn bod: €500

Maar probleem: ik geraak ni Lokeren. (tenzij ik een uitstap maak met de trein).
Cash betaald.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan