Archief - Laptop P4 2000Mhz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

faselna

Legacy Member
Merk Compaq
Type EVO N610c
Processor Pentium 4
Snelheid 2.0Ghz
RAM (werkgeheugen) 256Mb optie 512Mb
Harddisk 40Gb
DVD/CDRW
Beeldscherm 14,1 inch TFT
Resolutie 1024x768pixels 24bit
Grafische kaart 32 Mb ATI Mobillity Radeon 7200
Geluid Ja
Interfaces 2xUSB, Modem 56k, Netwerk 10/100Mb, Parallel, Serieel, 2xPCMCIA, infrarood, externe monitor, TVout.
Overig Wireless LAN voorbereid
Licentie Windows XP Pro

Deze link sta net dezelfde alleen specs zijn lager
Foto info -----> http://www.multiresource.nl/N_frame.html?http://www.multiresource.nl/N_art_243.html


Dockingstation zit er ook bij .

Deze ---> http://users.pandora.be/dia/dockingstation.bmp

Model: PR1000

Item Description:
Specifications:

(2) PS2 Ports (Keyboard & Mouse)
(1) 25pin Parallel Port
(1) 9 Pin Serial Port
(1) S-Video Port
(1) Composite Video Out
(1) External Monitor VGA Port
(1) Digital Video Interface (DVI) Port
(2) USB Ports
(1) Firewire Port (1394)
(1) Gigabit Network Interface Port (10/100/1000)
(1) RCA Audio Out
(1) Headphone Jack Audio In & Out


Wat krijg je Laptop ,Adaptor,docking station

Batterij circa 2uur naargelang wat je er mee doe

Zit 40GB HD in normaal 20

256MB geheugen zit nu 512

Begin 400euro meeneem 500euro

Geen gezever = report

ik behou me het recht niet te verkopen enz enz enz enz

Start maar :niceone:

faselna

Legacy Member
mister_gadget zei:
eigen fotos? factuur? garantie?


Fotos kan ik momenteel niet nemen geen digicam beschikbaar

Factuur nee

Garantie = 3 maand geef ik persoonlijk op laptop (Hardware) geen soft en niet op batterij

gegu12

Legacy Member
domme vraag misschien, heeft deze usb 1.1 of 2.0?
zijn er veel beschadigingen aan door het gebruik van het dockingstation?
GRTZ

faselna

Legacy Member
gegu12 zei:
domme vraag misschien, heeft deze usb 1.1 of 2.0?
zijn er veel beschadigingen aan door het gebruik van het dockingstation?
GRTZ


USB 2.0 en nee geen beschadigingen aan de laptop

brutus

Legacy Member
dit zit bij de psp

2 spellekes, burnout legends, virtua tennis, 3 films, kung fu hustle, spiderman 2, black hawk down, een 512 mb geheugenkaartje er staat firmware 1.5 op, een harde beschermdoos van logitech alle basis accessoires, doos , aankoopfactuur...

greeetz Brutus

gegu12

Legacy Member
Alvast bedankt voor het snelle antwoord, vanavond laat ik je iets weten daar deze voor een vriend van mij zou zijn.

gegu12

Legacy Member
Bod van 400 euro met 512ram en liefst snelle afhandeling. Morgen als het past en indien dit bod goed is natuurlijk.
grtz

faselna

Legacy Member
gegu12 zei:
Bod van 400 euro met 512ram en liefst snelle afhandeling. Morgen als het past en indien dit bod goed is natuurlijk.
grtz


Genoteerd snelle afhandeling als je meeneem bied dan kan het nu wil ik nog even wachten .

Heb via mail ook reacties gehad en als het iets zou worden laat ik het hier wel weten .

gegu12

Legacy Member
Dat begrijp ik, het bod voor mijn vriend geld tot vanavond daar hij deze voor zaterdag zou willen.
Alvast bedankt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan