Archief - Leadtek 6800 Le - VIVO versie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

feroz

Legacy Member
is het mogelijk deze in sli te zetten met mijn LEADTEC 6800GT?

piotke

Legacy Member
Net kaartje nog eens getest. Standaard haalt het met mijn Sempron 2600 zo'n 7000 3d03.
Met de de pipes en vertex shaders open haal ik 9500...Aanzienlijk verschil en werkt artifact free.


Een trage cpu, let op eh. Imagine wat dit kaartje kan doen met degeljke cpu onder zijn gat...

piotke

Legacy Member
Daar bod op tones niet meer geldig is staat het iedereen vrij om te bieden

Kwertie

Legacy Member
Alles wat na die laatste zichtbare post komt heb ik verwijderd omdat het NIKS meer concreet met de verkoop te maken heeft, alle persoonlijke problemen of problemen van vroeger moeten hier NIET opgelost worden, geen interesse, dan koop je niet...
welke meningsverschillen er onderling zijn moet je onderling uitpraten en NIET op dit forum en zeker niet op een verkoopsthread, hier doet piotke niks verkeerd (op het zicht) en dàt is hetgeen dat telt...

wie toch verder off-t geeft krijgt een waarschuwing, wat niet belet wat jullie buiten deze thread nog (uit?)praten...
+ piotke heeft het recht om een bod te weigeren als iemand op de blacklist staat, dat is zijn zaak, als er geen interesse is zal piotke daar wel zijn conclusies uit trekken en evt ergens anders verkopen ofzo
+ nog iets vergeten, piotke, doe dat aub uit je sign als je problemen wilt vermijden en je eigen naam een beetje 'goed' houden hier, anders komen er zeker vodden van en moet ik een supermod/visor aanspreken...

grtz

piotke

Legacy Member
Met mijn sig is er niets mis imho.

Wat in min sig staat staat ook gewoon publiekelijk op dit forum in de blacklist. Ik vertel geen onwaarahden, want staat ook in de blacklist.

brechtvm

Legacy Member
piotke zei:
Met mijn sig is er niets mis imho.

Wat in min sig staat staat ook gewoon publiekelijk op dit forum in de blacklist. Ik vertel geen onwaarahden, want staat ook in de blacklist.

als je de achtergrond van die historie niet kent, zou ik mij onthouden..

en btw: dit is het enige forum

@ Kwertie : Srry
@ Piotke : zal niet meer bieden op jouw zaken, om dit soort toestanden te vermijden

@ Al de rest : gelieve het hier op een rustige manier af te handele :s :$

Kwertie

Legacy Member
piotke zei:
Met mijn sig is er niets mis imho.

Wat in min sig staat staat ook gewoon publiekelijk op dit forum in de blacklist. Ik vertel geen onwaarahden, want staat ook in de blacklist.
Ik denk wel dat er ergens een verbod staat op namen van anderen gebruiken in je sign met negatieve bijbedoelingen, al staat dat nergens vermeld
anyway, ik meld het aan de supervisors/mods, zij moeten zien wat ze ervan denken

piotke

Legacy Member
Kwertie zei:
Ik denk wel dat er ergens een verbod staat op namen van anderen gebruiken in je sign met negatieve bijbedoelingen, al staat dat nergens vermeld
anyway, ik meld het aan de supervisors/mods, zij moeten zien wat ze ervan denken

Geen probleem.

Gothrek zei:
dus ik mag in mijn sig dingen schrijven over u, bangelijk

Als die waar zijn en gegrond, bv blacklist ofzo. Sure go ahead.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan