Xzeco
Legacy Member
Ik heb hier nog een toetsenbord liggen. Heb het enkel is opengedaan om foto's te trekken. Nooit gebruikt geweest en ligt hier al een geruime tijd stof te pakken.
Foto's zeggen meer dan 1000woorden....
http://i11.tinypic.com/68c7pfk.jpg
http://i1.tinypic.com/4y8iaom.jpg
http://i17.tinypic.com/538mpt2.jpg
http://i7.tinypic.com/4mirjmx.jpg
Beginnen bieden op 1€ en ik sluit af 24uur na het laatste bod.
(Verzending zal 4.30€zijn)
Let the bidding begin!
Foto's zeggen meer dan 1000woorden....
http://i11.tinypic.com/68c7pfk.jpg
http://i1.tinypic.com/4y8iaom.jpg
http://i17.tinypic.com/538mpt2.jpg
http://i7.tinypic.com/4mirjmx.jpg
Beginnen bieden op 1€ en ik sluit af 24uur na het laatste bod.
(Verzending zal 4.30€zijn)
Let the bidding begin!


, je geeft er zelf commentaar op lol