Archief - Logitech & Plextor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dekleine1

Legacy Member
Plextor 45 euro
Raid controller 35 euro
Logitech (azerty) 100 euro
logitech (qwerty) 75 euro

brc

Legacy Member
euhm qwerty 100 en azerty 75 zeker ? :s
Logitech Mx 5000 (Qwerty) nog niet uit de doos geweest
Logitech MX 5000 (Azerty) ongeveer 1 maand oud.
lijkt me anders maar eignaardig dat de oudste van degene die een maand oud is duurder is dan die die nog nie uit doos is geweest .... ;)

_mocking][bird_

Legacy Member
Ik begrijp je prijsverschil tussen de azerty en qwerty toch ook niet goed...

Reden van verkoop? Aankoopsbewijs aanwezig? Hoeveel garantie?

Komt je toevallig soms in de regio Kortrijk of Leuven?

dekleine1

Legacy Member
brc zei:
euhm qwerty 100 en azerty 75 zeker ? :s

lijkt me anders maar eignaardig dat de oudste van degene die een maand oud is duurder is dan die die nog nie uit doos is geweest .... ;)

de reden waarom ik de Qwerty goedkoper zet is omdat het een Qwerty is....
in Belgie is Azerty de standaard hé.

nieuwprijs van zo een set is 140 euro.
Het is hoe dan ook een koopje

brc

Legacy Member
hmmm met litescribe technologie dus.... :s blijf ik momenteel vanaf zenne...
nog te weinig dergelijk dvd's -cd's te vinden en die dvd's en cd's zijn ook nog steeds duurder dan de andere (maw te groot prijsnadeel vind ik)

enne :s de helft van de prijs van een nieuw enkel omdat het een qwerty is dus ?

dekleine1

Legacy Member
brc zei:
hmmm met litescribe technologie dus.... :s blijf ik momenteel vanaf zenne...
nog te weinig dergelijk dvd's -cd's te vinden en die dvd's en cd's zijn ook nog steeds duurder dan de andere (maw te groot prijsnadeel vind ik)

enne :s de helft van de prijs van een nieuw enkel omdat het een qwerty is dus ?

diene schrijft perfect ook andere DVD's en CD's, nog niks van problemen mee gehad.

Misschien moet ik die Qwerty dan ook maar verhogen naar 100 zeker???
Mensen hier op telenet betalen graag te veel blijkbaar

Dannykills

Legacy Member
zo duur zijn die logitechs ook niet meer.
Bij pixmanie 117 euro voor de azerty

KLIK

Vraagske, hebben die backlight zoals de g15 van logitech of niet?

grtz

Danny

dekleine1

Legacy Member
Dannykills zei:
zo duur zijn die logitechs ook niet meer.
Bij pixmanie 117 euro voor de azerty

KLIK

Vraagske, hebben die backlight zoals de g15 van logitech of niet?

grtz

Danny

ze hebben geen backlights. gelieve prijzen te vergelijken van winkels hier in belgie.
De goedkoopste (die ik vind) is Forcom.
www.forcom.be

check it out

dekleine1

Legacy Member
_mocking][bird_ zei:
Ik begrijp je prijsverschil tussen de azerty en qwerty toch ook niet goed...

Reden van verkoop? Aankoopsbewijs aanwezig? Hoeveel garantie?

Komt je toevallig soms in de regio Kortrijk of Leuven?

prijsverschil staat hierboven uitgelegd. Belgen gebruiken AZERTY, uit ondervinding weet ik dat QWERTY hier moeilijk verkocht geraakt.... daarmee dat ik QWERTY goedkoper zet.

Reden verkoop?? Aankoop G15
Geen Aankoopbewijs... Garantie.... --> Sets komen uit RMA, weet niet hoe het dan verder verloopt

greetz

dekleine1

Legacy Member
En UP....


doe een bod mensen... denk eraan dit zijn richtprijzen... ern kan nog over gebabbeld worden :)

Dannykills

Legacy Member
bod 60 euro op de qwerty afgehaald.

grtz

Danny
ben van lebbeke

_mocking][bird_

Legacy Member
bod €70 indien af te spreken in leuven of kortrijk mogelijk is...

dekleine1

Legacy Member
er is al 75 euro afgehaald op lotverkopen en is bij deze dus verkocht

moest posts nog aanpassen


waarom is er meer interesse in Qwerty dan in Azerty????
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan