Archief - LSI MegaRAID 320-2E PCIe UW-SCSI320 RAID controller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alucardje

Legacy Member
Hello gentlemen and women,



Ik heb hier een dell PERC SCSI RAIDcontroller wat feitelijk een LSI MegaRAID 320-2E kaartje is met een extra sticker erbij.
Met batterijmodule en 128 mb cache. Dual channel, bloedsnel. Intel IOP332 processor, support voor RAID 0,1,5,10 en 50. 2 interne 68 pinns SCSI connectors, 2 externe.

link : http://www.lsi.com/storage_home/pro.../megaraid_scsi/megaraid_scsi_3202e/index.html

Steekt momenteel in mijn windows XP machine, op een gigabyte DQ6 moederbord, in de tweede PCIe x 16 slot. Mijn LTO tapedrive hangt eraan en werkt er perfect mee.

minimum 150 € ( nieuwprijs van de batterij + cache is meer ).
meeneem 180 €

Verzenden mogelijk, prefereer afhaling / brengen gezien de aard van het kaartje. Regio Hasselt +- 100 km :)
Ik ben ook dagelijks in Brussel voor mijn werk.

gentlemen, start your bids !

greetz, Bart

duploxxx

Legacy Member
eventueel ruil + opleg in een ander kaartje dat goed genoeg is voor uw LTO tapedrive?

ik heb een megaraid 320 liggen pci en een adaptec 39160

duploxxx

alucardje

Legacy Member
Sorry, maar ik moet weigeren; ik heb ook nog een adaptec 29260, een adaptec 2944 liggen, en die werken allemaal met mijn LTO drive. Dus dat is't probleem ni. Mijn LTO drive is't enige SCSI device in huis dat in gebruik is, vandaar dat ik ermee test :)

Money only, of ge moest ergens 'n Q6600 of 'n E6600 of zoiets hebben liggen, ik heb nog ene P4 2,8 op socket 775 die'k ooit es moet gaan vervangen.

piotke

Legacy Member
- Enkel kaartje ? Geen doos/manual/drivers (zijn te vinden op i'net I know, maar gewoon voor het geheel).

alucardje

Legacy Member
Enkel kaartje + memory/batterij module. Getest en al, drivers heb ik ook, maar zijn gedownload. Ik wil ze wel op een CD'ken schrijven zenne :)

greetz, bart

alucardje

Legacy Member
none, komt uit 'n dell server als PERC RAID controller. Ik heb zelfs de facturen van dien server nimeer :)

greetz, Bart

alucardje

Legacy Member
Nee, SCA scsi = scsi + power. Een PCI-e kaartje kan niet genoeg stroom leveren voor de potentiele gigantische hoeveel heid disken die dat kaartje kan aansturen. Meestal wordt dit in een server opgevangen door een backplane, die meteen de hot-plug functionaliteit van SCA-SCSI schijven mogelijk maakt.
Dit kaartje heeft 2 interne en 2 externe 68 pinns SCSI aansluitingen die via een backplane SCA-SCSI worden. Het zou me trouwens verbazen mocht je een SCSI kaartje vinden met SCA connectors op, of zelfs SCA kabels.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan