Archief - Mac: G4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gert1

Legacy Member
Mac PowerPC G4
768Mb Ram
Videokaart: ATI 16Mb
DVD-RW en Zip-Drive
Hdd: 40Gig
Mac OS X 10.3
+ andere software
Firewire
modem
netwerk
keyboard + muis
sound on board

2 à 3 maand oud (weet het niet juist/moetk nog eens opzoeken)

Minimumprijs: 525€
Meeneemprijs: 650€

schep

Legacy Member
2 à 3 maand oud (weet het niet juist/moetk nog eens opzoeken)

Minimumprijs: 525€
Meeneemprijs: 650€

Heb jij 'm twee maanden geleden nieuw gekocht?

Gert1

Legacy Member
ik niet, maar een maat van mij wel (die hem nu ook verkoopt)

hij doet hem weg omdat hij een stabiel systeem wou, maar nu blijkt toch dat hij pc niet kan missen.

dus, ja...de mac is 2 à 3 maand oud

schep

Legacy Member
is er een factuur bij? en factuurprijs?

wat wel raar is dat de powermac G5 al sinds de wwdc 2003 gereleased zijn, dus is dit nog een overstockmodel ofzo?

Gert1

Legacy Member
ok...ik ben verkeerd geinformeerd

de persoon die de mac verkoopt heeft de mac 2 à 3 maand

dus de mac is ouder (2de hands gekocht)

ABCDEFGHIJKLMNO

Legacy Member
Als de foto klopt, dan moet de mac toch al 5 jaar oud zijn. De opvolger (Quicksilver) was er al in 2001. Enig idee wat de cpu snelheid is?

Gert1

Legacy Member
ik dacht dat hij had gezegd 400MHz, maar dat zal ik nog bevestigen

DJBRX

Legacy Member
300 a 400 € is een meer gangbare prijs voor deze mac.

grtz

DjBRX

Gert1

Legacy Member
kan zijn, maar deze mac heeft zijn eerste levensjaren in een gelazen kast gestaan als voorbeeld, dus in die tijd heeft hij altijd af gestaan...er is niet aan gekuld enz

dus hij is zoveel jaar oud, maar hij is nog maar een half jaar in gebruik!!

Teemto

Legacy Member
Gisteren is er hier nog een G4 weggegaan voor 100€ incl. Dat was wel eentje met 350MHz CPU, iets minder RAM, geen DVD-RW en Zip drive. Dus denk ik eerder aan 150 @ 200€. Of hij nu gedraaid heeft of niet maakt denk ik niet zoveel uit. Feit is dat de technologie reeds x aantal jaren oud is.

Gert1

Legacy Member
DJBRX zei:
300 a 400 € is een meer gangbare prijs voor deze mac.

grtz

DjBRX

jaja, maar deze heeft wel wat extra's:

in deze steekt dus wel 256mb ram meer in
der steekt ne dvd 'rw
4 firewire poorten
tv tuner bij speciaal voor mac

crazy_maverick

Legacy Member
Tygerke zei:
Kan je daar al grafisch goed op werken? Voor photoshop enzo?

Deze mac kan toch films goed afspelen+ er is de volledige versie photoshop bijgeleverd. de eigenaar;)

nTFs

Legacy Member
Gert1 zei:
ik niet, maar een maat van mij wel (die hem nu ook verkoopt)

hij doet hem weg omdat hij een stabiel systeem wou, maar nu blijkt toch dat hij pc niet kan missen.

dus, ja...de mac is 2 à 3 maand oud

Dus deze mac is niet stabiel of begrijp ik het verkeerd ?

crazy_maverick

Legacy Member
nTFs zei:
Dus deze mac is niet stabiel of begrijp ik het verkeerd ?
Systeem is wel een stabiel systeem, maar ik wou eens proberen te werken met een mac maar lukte toch niet zo goed drm verkoop ik deze en wil bij windows blijven ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan