lxmad
Legacy Member
Hello iedereen
nen tijd geleden heb ik hier mijne mac mini proberen te verkopen. ik had vrij snel nen deal maar die jand heeft mij laten stikken. Swat kheb hem tot vandaag den tijd gegeven om iets van zich te laten horen. Dat doetem dus niet dus ik zet da ding hier terug te koop. Ik had vorige keer een bod van 600 kweet dat da ni haalbaar is dus ik ga voor de 500.
Hier de link naar het vorige topic.
https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/mac-mini.380488
Hij is van eind augustus en is natuurlijk nog onder garantie.
Hier al een foto:
http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/...minibeauty.jpg
Je kan hier elk scherm op aansluiten DVI / VGA convertor bijgeleverd.
Zit airport in (draadloos internet).
Ilife met oa garageband, imovie, itunes, idvd.
Dit is het model met de superdrive (dvd-schrijver)
Hier een link met wat meer uitleg.
http://www.apple.com/benl/macmini/
Specs:
512 MB DDR333 SDRAM - 1 DIMM
80 GB Ultra ATA-schijf
Mac OS X
1,42-GHz PowerPC G4
ATI Radeon 9200 met 32 MB DDR-videogeheugen
Met apple toetsenbord en mighty mouse.
MET FACTUUR!!!
nen tijd geleden heb ik hier mijne mac mini proberen te verkopen. ik had vrij snel nen deal maar die jand heeft mij laten stikken. Swat kheb hem tot vandaag den tijd gegeven om iets van zich te laten horen. Dat doetem dus niet dus ik zet da ding hier terug te koop. Ik had vorige keer een bod van 600 kweet dat da ni haalbaar is dus ik ga voor de 500.
Hier de link naar het vorige topic.
https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/mac-mini.380488
Hij is van eind augustus en is natuurlijk nog onder garantie.
Hier al een foto:
http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/...minibeauty.jpg
Je kan hier elk scherm op aansluiten DVI / VGA convertor bijgeleverd.
Zit airport in (draadloos internet).
Ilife met oa garageband, imovie, itunes, idvd.
Dit is het model met de superdrive (dvd-schrijver)
Hier een link met wat meer uitleg.
http://www.apple.com/benl/macmini/
Specs:
512 MB DDR333 SDRAM - 1 DIMM
80 GB Ultra ATA-schijf
Mac OS X
1,42-GHz PowerPC G4
ATI Radeon 9200 met 32 MB DDR-videogeheugen
Met apple toetsenbord en mighty mouse.
MET FACTUUR!!!

