Archief - Mac mini nogmaals

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lxmad

Legacy Member
Hello iedereen

nen tijd geleden heb ik hier mijne mac mini proberen te verkopen. ik had vrij snel nen deal maar die jand heeft mij laten stikken. Swat kheb hem tot vandaag den tijd gegeven om iets van zich te laten horen. Dat doetem dus niet dus ik zet da ding hier terug te koop. Ik had vorige keer een bod van 600 kweet dat da ni haalbaar is dus ik ga voor de 500.
Hier de link naar het vorige topic.
https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/mac-mini.380488

Hij is van eind augustus en is natuurlijk nog onder garantie.
Hier al een foto:
http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/...minibeauty.jpg

Je kan hier elk scherm op aansluiten DVI / VGA convertor bijgeleverd.
Zit airport in (draadloos internet).
Ilife met oa garageband, imovie, itunes, idvd.
Dit is het model met de superdrive (dvd-schrijver)
Hier een link met wat meer uitleg.
http://www.apple.com/benl/macmini/

Specs:
512 MB DDR333 SDRAM - 1 DIMM
80 GB Ultra ATA-schijf
Mac OS X
1,42-GHz PowerPC G4
ATI Radeon 9200 met 32 MB DDR-videogeheugen
Met apple toetsenbord en mighty mouse.

MET FACTUUR!!!

the_jerre

Legacy Member
ik wil u er €400 incl voor geven.
Hoeveel garantie hebde er nog op?
foto's,beschadigingn ofzo?

lxmad

Legacy Member
hij is van augustus, dus ik denk nog tot augustus volgend jaar zeker.
Wa ik er nog wel vergeten bij te vertellen was is dat ik niet echt van plan ben op te sturen... tmoet maar is mis gaan.
@bieders gelieve te vermelden of het toetsenbord en de muis erbij wilt. Dat is mss handig voor onze vriend buzz.

Buiten een paar gebruiksporen is er niets aan. Ik zal vanavond vragen of ik wa foto's mag trekken.

lxmad

Legacy Member
@willie
bod geaccepteert. dit is ook voor apple met keyboard en mouse?

lxmad

Legacy Member
ik was net aan het denken. Om mss een meeneemprijske ofzo te zetten.
Degene die als eerste 520 bied maggem komen halen ofzo. Anders sluit ik zoiezo vrijdag af.

piotke

Legacy Member
Kan je leveren in Edegem ? (Ts Antwerpen en Mechelen)

Zoja 520 eurokes :)

lxmad

Legacy Member
ik moet daar zijn in de forcom... zodus... tis gene omweg.
Voor mij part een deal.

WillieWafel

Legacy Member
SHIT *******censuur********

kebbe moeten blokken voor een toets en dus te laat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan