XYRIS
Legacy Member
.1 Inleiding
Hallo,
Ik verkoop hier een Maxtor 250Gigje.
Het is een HD dat uit RMA is gekomen.
Ik had een stukke 120GB en heb die opgestuurd
en deze (250) heb ik vandaag ontvangen.
.2 Objecten
Ik verzend. De verzendkost zal 3.70€ Bedragen.
.5 Slot
Happy Bidding!!
Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR
Edit:
Ook @
http://lotverkopen.be/viewtopic.php?p=35976#35976
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=402679#402679
Hallo,
Ik verkoop hier een Maxtor 250Gigje.
Het is een HD dat uit RMA is gekomen.
Ik had een stukke 120GB en heb die opgestuurd
en deze (250) heb ik vandaag ontvangen.
.2 Objecten
- DiamondMAX Plus 9 250GB ATA/133
- Omschrijving:
* Nog in Garantie
* Sealed!!
- Afbeelding: http://users.telenet.be/XYRIS/Maxtor 250gig/Maxtor 250 (1).jpg
- Afbeelding: http://users.telenet.be/XYRIS/Maxtor 250gig/Maxtor 250 (3).jpg
- Afbeelding: http://users.telenet.be/XYRIS/Maxtor 250gig/Maxtor 250 (2).jpg
- Garantie: http://users.telenet.be/XYRIS/Maxtor 250gig/Warranty.JPG
- Winkelprijs: +/-100
- Omschrijving:
Ik verzend. De verzendkost zal 3.70€ Bedragen.
.5 Slot
Happy Bidding!!
Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR
Edit:
Ook @
http://lotverkopen.be/viewtopic.php?p=35976#35976
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=402679#402679

