Archief - Maxtor HD 200 GB te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
maxtor 200 GB Diamondmax plus 10 (8mb) ATA - IDE!

aangekocht 01/09/2005 bij www.boozt.be

Ze was stuk, heb onmiddelijk een nieuwe teruggekregen en deze zit nu drie weken in mijn systeem en werkt correct (gechecked op fouten), er zit nog een tijd garantie op en ik heb uiteraard de factuur nog voor de garantie!

heb ze 92 betaald, staat nu 90 dacht ik

bieden vanaf 70 exclusief, afhaling kan na de werkuren eventueel, opsturen geen probleem en ik reken wat de post rekent...

edit: ik heb ook geen interesse in ruilen, enkel geld :)

NoizeSuppressor

Legacy Member
der staat bij exclusief natuurlijk maar goed, kan je niet oppikken trouwens want van Wilrijk is 15 minuutjes rijden naar Willebroek, ik woon vlak aan den Duvel trouwens...

NoizeSuppressor

Legacy Member
zakt hier snel zeg, 70 inclu is meeneemprijs vanaf nu, ben ik er vanaf :)

Tygerke

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
zakt hier snel zeg, 70 inclu is meeneemprijs vanaf nu, ben ik er vanaf :)

Wilt dit dan niet zeggen dat Gert1 al de meeneemprijs geboden heeft? ;)

NoizeSuppressor

Legacy Member
Tygerke zei:
Wilt dit dan niet zeggen dat Gert1 al de meeneemprijs geboden heeft? ;)

weet niet of hij em nog wil, want ik heb de meeneemprijs daarna pas op 70 gezet ;)

Gert1

Legacy Member
jah, die meeneemprijs is er later op gezet

ik laat u straks weten of ik hem moet hebben of niet (heb nog ergens anders 1 op het oog die groter is en ik weet niet of ik die heb)

garantie tot?

NoizeSuppressor

Legacy Member
Gert1 zei:
jah, die meeneemprijs is er later op gezet

ik laat u straks weten of ik hem moet hebben of niet (heb nog ergens anders 1 op het oog die groter is en ik weet niet of ik die heb)

garantie tot?

zeker nog tot september maar ik dacht zelfs nog een jaar en half (als 't dus 2j garantie is)

Gert1

Legacy Member
ja, ik wil mijn hdd nog, maar ik wil wel een aangetekende verzending voor die hdd.

NoizeSuppressor

Legacy Member
geen probleem maar das dan wel 72 euro watn inclusief was wel met gewone verzending...

indien akkoord doe ik u mijn gegevens per pm

Gert1

Legacy Member
kzal ze wel komen halen.

dus 70€ inclu = 66,30€ exclu

dus dan kom ik ze halen voor 66,30€

pm mij u msn adres om verder af te spreken

NoizeSuppressor

Legacy Member
Afgesproken met koper vandaag om 19u, speciaal vroeger doorgegaan op werk en kereltje komt niet opdagen...

dikke grote blacklist en dus weer te koop :confused:
gewoon vaste meeneemprijs van 70 euro, minder haalt niet uit voor 70 heb je hem

Gert1

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
Afgesproken met koper vandaag om 19u, speciaal vroeger doorgegaan op werk en kereltje komt niet opdagen...

dikke grote blacklist en dus weer te koop :confused:
gewoon vaste meeneemprijs van 70 euro, minder haalt niet uit voor 70 heb je hem
hebt u vandaag uw email al eens nagekeken?

ik heb u een mail gestuurd met de reden dat ik er niet was en met de vraag om een nieuwe afspraak.

ik kan er ook niets aan doen dat er een ongeval is gebeurd op de brusselse ring hé

excuzeer hoor, maar ik heb u willen contacteren maar heb uw tel nummer niet gevonden (ik heb gebeld naar 1207)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan