Archief - mobo, cpu, gfx, ram e.a.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Ik ga binnenkort upgraden, en ga dus het spul dat nu in mijn pc zit verkopen.
Vanzelfsprekend werkt het dan ook nog perfect, heb ook nooit welk probleem dan ook gehad met gelijk welk onderdeel.

Ik verkoop ook apart ! ( kan belangrijk zijn voor sommigen onder jullie vermoed ek :) )

Eens zien wat er allemaal is :

1) Moederbord : ABIT NF7-S v2.0 met passieve zalman northbridge cooler NB47J (socket A dus)

2) Processor : AMD AthlonXP 2500+ ; Codename Barton ; Socket A ; 0.13µ
Core Speed : 1837.5 mhz
Multiplier : x11
FSB : 167.0 mhz
L1 Cache : 64Kb
L2 Cache : 512Kb
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Priest96/pc parts/DSCN1206.jpg
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Priest96/pc parts/DSCN1205.jpg
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Priest96/pc parts/DSCN1204.jpg
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Priest96/pc parts/DSCN1203.jpg
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Priest96/pc parts/DSCN1207.jpg

3) Grafische kaart : MSI GeForce 6800GT ( AGP 8X )
Zonder doos, wel alle drivers en andere cd'tjes bij
Overgekocht van EdMeister op dit forum voor € 220
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Priest96/pc parts/DSCN1192.jpg
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Priest96/pc parts/DSCN1193.jpg
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Priest96/pc parts/DSCN1194.jpg
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Priest96/pc parts/DSCN1199.jpg

4) Ram : 2 latjes :
a/ 512 Mb Twinmos PC-3200
Timings : op 200mhz : 2.5-3-3-8
b/ 512 Mb APACER PC-3200
Timings : op 166 mhz : 2.0-4-4-7
op 200 mhz : 2.5-4-4-8
Samen dus 1 gig
Timings : 2.5-4-4-7
(info van CPU-Z , heb totaal geen ervaring met oc , en heb dit dus niet gedaan. Ook andere delen is niets veranderd aan snelheden en zo)
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Priest96/pc parts/DSCN1196.jpg
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Priest96/pc parts/DSCN1198.jpg

5) Muis : Logitech MX-500

6) Muis : Microsoft Wheelmouse Optical

7) Muis : Genius non-optical mouse
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Priest96/pc parts/DSCN1200.jpg

8) Soundcard : Muse 5.1 DVD ( Hercules )
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Priest96/pc parts/DSCN1189.jpg
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Priest96/pc parts/DSCN1191.jpg
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Priest96/pc parts/DSCN1190.jpg


9) Voeding : Standaardding uit case , ik vermoed 300W

Minimumprijs / Meeneemprijs (minimum is gebaseerd op wat gepost is in deze thread : https://www.beyondgaming.be/archive/prijsschatting.71/mobo-cpu-gfx-ram.392149)
1) € 35 / € 45
2) € 45 / € 55
3) € 150 / € 200
4) a/ € 25 / € 35
b/ € 25 / € 35
5) € 10 / € 20
6) € 7 / € 7
7) € 3 / €3
8) €15 / € 20
9) €7 / €7


Deze thread zal lopen tot zondagavond.
Opsturen gebeurt dus vanaf maandag, ik kan ook afspreken in Gent overdag.
Afhalen is niet echt eenvoudig, omdat ek overdag niet thuis ben, en 's avonds af en toe weg.
Prijzen zijn "excl". Producten zullen in extra doos van de Post zitten , dit op mijn kosten, dus de prijs voor het gewicht is voor jullie, de doos voor mij.
Foto's volgen zo dadelijk, batterij fototoestel is aan't opladen, en moet pc afzetten voor onderdelen uit te halen en eventjes te tonen dat ze nog allemaal in orde zijn.

Staat ook op TONES

Svenny007

Legacy Member
ik bied 60 euro voor 2

AMD AthlonXP 2500+

btw waar ligt hamme ?
bij St-niklaas of bij brussel

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
€ 100 voor 1 en 2 = meeneemprijs.
==> 1 en 2 sold to Lo$t PrOPhEt

Bieden kan nog op alle andere onderdelen.
@ Ow_jeih : indien je wilt bieden op graka alleen, gelieve dit dan nog eens te melden.
@ placide : bod genoteerd

Zal open laten staan tot vrijdagavond ipv zondagavond, kan er eventueel zaterdag al verstuurd worde (op voorwaarde dat postkantoren dan open zijn).

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
150 voor den 6800GT genoteerd voor Ow_jeih

Andere boden tot nu toe :
Placide : € 28 voor twinmos geheugen

@svenny007 : sorry, maar meeneemprijs voor 1 en 2 was al geboden

Yakamoz

Legacy Member
ik geef u 3euro inclusief voor uw Genius non-optical mouse

//edit: foto bracht me in de war, non-optical is dieje, ik keek naar de microsoft optical muis zene doos

bod hiermee ingetrokken

de fitnessbonk

Legacy Member
160€ voor grafische kaart. Kan ik ze dan echt niet afhalen? Want Hamme is amper kwartiertje rijden van hier ...

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Oei, ja, sorry, heb op soortgelijke vraag geantwoord op tones, hier nog niet :).
Afhalen zal idd wel lukken, je kan ze dan ook ff aan't werk zien.
Eventueel kan je er vrijdagavond omkomen, ik sluit af om 6 uur, en als jij dan hoogste bod zou hebben, dan kan je er nog snel omkomen (moet wel om half 8 weg). Of anders in't weekend, da kan ook.
't Werd gewoon vrij moeilijk vanaf na het weekend, omdat ek dan school en zo heb, en ni weet wanneer da'k dan juist ga thuis zijn en zo, maar dus nogmaals: in't weekend of vrijdagavond lukt wel.

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
@ smorgel : bod genoteerd

Bied maar gerust verder, zal morgenvroeg antwoorden op eventuele boden.
Nu slapen, te veel geleerd vandaag ;)

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
@ guRuh : nee, da ganek ni kunnen doen. Ek ga 2 * 1 gig kopen, en dan ga ek daar niet veel mee zijn denk ek.
Ruilen tegen geld is an option :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan