Archief - mobo, cpu, waterkoeling, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dadoke

Legacy Member
1) Moederbord Asus A8V-Deluxe Wifi Edition S939
1 jaar oud, nu nog een jaar garantie via winkel,
en daarna nog een jaar garantie via asus.
compleet in doos
Min/Meeneemprijs: 70/80 euro
http://users.skynet.be/fa586737/hw/DSCF3698.JPG

2) Moederbord Gigabyte GA-7VT600RZ
AMD Socket A
Lan en Audio onboard
6 x Usb
Min/Meeneemprijs: 25/30 euro
http://users.skynet.be/fa586737/hw/DSCF3686.JPG

3) Processor AMD Athlon XP 1800+ socket A
Min/Meeneemprijs: 45/55 euro

4) VGA Asus Geforce TI4200 128Mb APG8x
Min/Meeneemprijs: 30/40 euro

5) Voeding AOPEN FSP400-60PFN 400W
Min/Meeneemprijs: 15/20 euro
http://users.skynet.be/fa586737/hw/DSCF3687.JPG

6) Monitor Proview 19" CRT
Type PX996N
Max Resolutie 1600x1200 @ 75Hz
Min/Meeneemprijs: 40/50 euro
http://users.skynet.be/fa586737/hw/DSCF3696.JPG

7) RAM DDR-SDRAM PC2100 256Mb
Min/Meeneemprijs: 12.5/15 euro
foto : zie mobo gigabyte

8) RAM DDR-SDRAM PC2100 512Mb
Min/Meeneemprijs: 25/30 euro
foto : zie mobo gigabyte

Koeling-spullen
******************************
10) Waterkoeling VGA : Alphacool NexXxoS GP2
voor ATI 9800
Min/Meeneemprijs: 15/20 euro
http://users.skynet.be/fa586737/hw/DSCF3680.JPG

11) Waterkoeling CPU : Alphacool NexXxoS HP Pro
voor AMD Socket A
Min/Meeneemprijs: 15/20 euro

12) Waterkoeling CPU : Alphacool NexXxoS HP Pro
voor AMD Socket 939
Min/Meeneemprijs: 15/20 euro

13) Eheim 1048
Meeneemprijs: 40 euro

14) Alphacool NexXxoS HC 120-LE radiator
Meeneemprijs: 35 euro

15) Alphacool AGB1 reservoir voor Eheim 1048
Meeneemprijs: 25 euro

16) Radiator + 80mm fan : 5 euro
http://users.skynet.be/fa586737/hw/DSCF3689.JPG

17) 80mm fan : 1 euro
18) 90mm fan : 1 euro
19) zalman fan controller : 1.5 euro
http://users.skynet.be/fa586737/hw/DSCF3691.JPG

20) Rounded cables (floppy en hd) : 2 euro
http://users.skynet.be/fa586737/hw/DSCF3692.JPG

21) Thermaltake ORB 5000 rpm : 5 euro
http://users.skynet.be/fa586737/hw/DSCF3694.JPG

Oudere-spullen
******************************
22) RAM 64MB PC133
http://users.skynet.be/fa586737/hw/DSCF3688.JPG

23) USB 1.0 pci kaart 2.5 euro
24) Soundblaster 16 PCI 2.5 euro
25) Modem 28.8 PCI 2.5 euro
http://users.skynet.be/fa586737/hw/DSCF3693.JPG

26) MS Natural Keyboard (QWERTY) : 5 euro
http://users.skynet.be/fa586737/hw/DSCF3695.JPG


Bieden EXCLUSIEF verzendkosten aub.
Alles kan eventueel afgehaald worden in Geel,
of wordt op kosten van de koper verstuurd.

(spullen worden ook aangeboden op lotverkopen.be)

EDIT : Ram toegevoegd

ruffex

Legacy Member
Ben geinteresseerd in mobo en cpu van socket A. Heb je foto van cpu ? kzou graag de staat van de cpu zien... en de prijs is iets te hoog voor de cpu...geef er 30€ vr...pm me

dadoke

Legacy Member
ga op alles ineens reageren :)

XYRIS zei:
Is dat geheugen niet te koop dat op het moederbord steekt?
idd ... zie 7 en 8

hystrix zei:
13) startbod 30€ incl => nieuw 45€
geen minprijs op pomp gezet, omdat ze enkel voor vraagprijs weggaat

ruffex zei:
Ben geinteresseerd in mobo en cpu van socket A. Heb je foto van cpu ? kzou graag de staat van de cpu zien... en de prijs is iets te hoog voor de cpu...geef er 30€ vr...pm me
ga straks foto van cpu maken ...

« ei »

Legacy Member
Kom je ooit in de omgeving van Mechelen?

Ik ben geïnteresseerd in het ramlatje van 512mb.
Welk merk is het eigenlijk?
Werkt toch nog perfect he?

dadoke

Legacy Member
« ei » zei:
Kom je ooit in de omgeving van Mechelen?
Ik ben geïnteresseerd in het ramlatje van 512mb.
Welk merk is het eigenlijk?
Werkt toch nog perfect he?
Ik werk in Duffel, dus over de middag of rond 16u zou wel lukken.
Merk weet ik zo niet (vermoed Kingston).
Werkt perfect, gaat weg wegens upgrade (snellere ram).

« ei »

Legacy Member
dadoke zei:
Ik werk in Duffel, dus over de middag of rond 16u zou wel lukken.
Merk weet ik zo niet (vermoed Kingston).
Werkt perfect, gaat weg wegens upgrade (snellere ram).

Hm, ik geloof dat ik de bus naar Duffel Station kan nemen vanuit Mechelen.
(ik heb zelf geen vervoer)

Nuja, bij deze een bod van 25 euro :)

RocKer

Legacy Member
12) Waterkoeling CPU : Alphacool NexXxoS HP Pro
voor AMD Socket 939
Min/Meeneemprijs: 15/20 euro

14) Alphacool NexXxoS HC 120-LE radiator
Meeneemprijs: 35 euro
Bod op beide,45€:).

dadoke

Legacy Member
RocKer zei:
12) Waterkoeling CPU : Alphacool NexXxoS HP Pro
voor AMD Socket 939
Min/Meeneemprijs: 15/20 euro
14) Alphacool NexXxoS HC 120-LE radiator
Meeneemprijs: 35 euro

Bod op beide,45€:).
is genoteerd

« ei »

Legacy Member
dadoke zei:
waar in mechelen, pm me

Als je toch naar Mechelen gaat komen om te leveren, kunnen wij dan ook afspreken op dezelfde dag? (voor of na de levering bij hystrix, maakt niet uit)

:)

dadoke

Legacy Member
« ei » zei:
Als je toch naar Mechelen gaat komen om te leveren, kunnen wij dan ook afspreken op dezelfde dag? (voor of na de levering bij hystrix, maakt niet uit)

:)
no problem ... hoe meer zielen, hoe meer vreugd :D

dadoke

Legacy Member
*** UPDATE MEENEEMPRIJZEN***
1) 70 euro
2) 25 euro
3) SOLD
4) SOLD
5) SOLD
6) 40 euro
7) 12.5 euro
8) SOLD
10) 15 euro
11) SOLD
12) 20 euro
13) SOLD
14) 35 euro
15) 25 euro
16) 2.5 euro
17+18+19) 1.5 euro
20) 1 euro
21) 2 euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan