Archief - Mobo NF4 SLI-DR + case Coolermaster stacker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

livegamer

Legacy Member
Ik heb hier deze 2 onderdelen in de weg staan en zou deze willen verkopen.Beide zijn maar 1 keer geopend en de case heeft een plexi sidepanel,is maar 1 keer uit de doos geweest.Beide zijn nog nooit gebruikt.
Mobo startprijs : 100 €
Case rond 100€
Doe maar een bod ik zal er wel over denken.

brechtvm

Legacy Member
thx voor me te pm'en :ironic:
bod van 100€ dus op mobo
indien in deftige staat + alle toebehoren + factuur/garantie

livegamer

Legacy Member
factuur/garantie zal ik nog eens moeten zoeken want het staat hier al een heel tijdje.Alles zit er zeker nog bij en is in ongebruikte staat.

piotke

Legacy Member
105 inclusief op mobo. - wel indien garantie aan wezig in een shop niet in het spreekwoordelijke timboektoe :)

geen cpu teveel toevallig ?

livegamer

Legacy Member
Nope geen cpu teveel.Heb deze onderdelen hier nog staan omdak ik een pc aan het samenstellen was maar het is er nooit van gekomen.

Coolrunner

Legacy Member
livegamer zei:
Ik heb hier deze 2 onderdelen in de weg staan en zou deze willen verkopen.Beide zijn maar 1 keer geopend en de case heeft een plexi sidepanel,is maar 1 keer uit de doos geweest.Beide zijn nog nooit gebruikt.
Mobo startprijs : 100 €
Case rond 100€
Doe maar een bod ik zal er wel over denken.

welke stacker ? Zwart/blauw/zilver ? Revisie ?

livegamer

Legacy Member
bod van psymon genoteerd.
Ik laat deze verkoop nog enkele dagen openstaan en dan sluit ik af.

coZm1c

Legacy Member
stacker is dus nooit gebruikt en het is weldegelijk de zwarte?
bod van 100€ dan.
btw kan je ook leveren? (tegen vergoeding natuurlijk)

mvg

coZm1c

Legacy Member
lol, zilver sidepanel op zwarte case? bestelfoutje?:)
ik heb wel interesse in dat sidepanel. verkoop je dit appart?

mvg

livegamer

Legacy Member
Moest er geen interesse zijn in alles tesamen wel ja.
Ik vind het wel nog staan sinds de case een beetje zwart/zilver is,valt eigenlijk niet op.

PsYmon

Legacy Member
livegamer zei:
Het is de zwarte case zoals hier op de foto
@Psymon:Factuur vind ik niet direct meer,maar mag normaal niks aan mankeren is nog nooit gebruikt.

Mja dat er nu nix aan mankeert kan ik nog geloven, maar wat als het mobo stuk gaat? Kzou toch nog eens goed zoeken of bij de winkel achter een nieuwe factuur vragen ze.

livegamer

Legacy Member
Nope geen factuur gevonden.
Jij beslist of je bod nog geldig is of niet.
Of we kunnen misschien onderling iets regelen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan