Archief - Mobo+cpu P4 , Mobo+cpu AMD , 95000pro , UPS , varia

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AkiMbO

Legacy Member
Mobo+CPU P4

Albatron PM845 GL-C
P4 1.5Ghz met boxed cooler


Mobo+CPU AMD

Albatron KX400-8XV pro
2200+ met custom cooler (eventueel Termalright SLK800)


RAM

2x256MB DDR 400mhz twinmoss cas 2.5


GRAKA

Hercules prophet 9500pro met titan koeling. Inclusief convertertje voor tv-out


VARIA

UPS 'APC 650' in werkende staat
Camerazakje 'Lowepro Rezo 20' zwart
Camerazakje 'Cobra Manchester' zwart (2 stuks)
Vantec EZ-grip molex connectoren 'UV ACTIVE YELLOW'



Prijzen zet ik niet. Doe gewoon een bod (excl) en als't een beetje aanvaardbaar is, is't verkocht!
Een interessant bod op't geheel krijgt voorrang
Vragen? stel ze gerust !


Verzending op kosten en risico van de koper.
Ik behoud mezelf het recht om niet te verkopen om eender welke reden (blacklist, beter bod buiten forum, slecht bod, ....)

honde_stijl

Legacy Member
bodje 20 euro op dienen ups.....
aangezien ge geen richtprijzen zet en ik geen flauw gedacht heb wa die waard is :)

AkiMbO

Legacy Member
honde_stijl zei:
bodje 20 euro op dienen ups.....
aangezien ge geen richtprijzen zet en ik geen flauw gedacht heb wa die waard is :)

Bod genoteerd. Foto's van deze UPS vind je HIER
Komt trouwens zonder kabels. Enkel de UPS module

De APC400 erboven is ook tekoop, maar werkt niet 100%. Mag weg voor een prikje

longpatje zei:
bodje 15 op :
2x256MB DDR 400mhz twinmoss cas 2.5

20 excl en deal

nTFs zei:
20 € inclusief op de 9500 Pro.

25 excl en deal

ShPonGle

Legacy Member
die UPS, in welke staat is batterij + welke zijn de mogelijkheden, kan hij de pc zacht laten uitgaan (netjes windows afsluiten dus) als batterij leeg is?

Krisse²1

Legacy Member
Albatron PM845 GL-C
P4 1.5Ghz met boxed cooler

30€ afgehaalt in Menen (heb em wel dringend nodig).

AkiMbO

Legacy Member
ShPonGle zei:
die UPS, in welke staat is batterij + welke zijn de mogelijkheden, kan hij de pc zacht laten uitgaan (netjes windows afsluiten dus) als batterij leeg is?

Batterij is in goeie staat. K'heb onlangs getest met normale pc en die heeft toch nog een heel eind gedraaid (10+ minuten) vooraleer de batterij plat was.
As said, ik heb geen enkele kabel of software dus die functie zal wss niet werken.
Moest je de gepaste (rs232?) kabel vinden dan kun jij dat misschien alsnog laten werken, maar die zit dus niet in het pakket.

ShPonGle

Legacy Member
AkiMbO zei:
Batterij is in goeie staat. K'heb onlangs getest met normale pc en die heeft toch nog een heel eind gedraaid (10+ minuten) vooraleer de batterij plat was.
As said, ik heb geen enkele kabel of software dus die functie zal wss niet werken.
Moest je de gepaste (rs232?) kabel vinden dan kun jij dat misschien alsnog laten werken, maar die zit dus niet in het pakket.
ok thx vr info, mr die functie is net de enige die erop moet zitten..:s grts

AkiMbO

Legacy Member
ShPonGle zei:
ok thx vr info, mr die functie is net de enige die erop moet zitten..:s grts

Jammer... niks aan te doen.

Moest je de gepaste kabel vinden dan kan het wss wel hoor, maar ik heb die iig niet.

AkiMbO

Legacy Member
honde_stijl zei:
bodje 20 euro op dienen ups.....
aangezien ge geen richtprijzen zet en ik geen flauw gedacht heb wa die waard is :)


Bon, binnen 24u sluit ik af voor deze UPS.

Je komt hem toch halen hoop ik? Want dat ding weegt vet veel :)

Vulkaantje

Legacy Member
25 Euro voor:

Mobo+CPU AMD

Albatron KX400-8XV pro
2200+ met custom cooler

Afgehaald in Kortrijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan