Archief - Mobo/Cpu/Ram/Raptor/...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dadoke

Legacy Member
Weg wegens upgrade of niet meer gebruikt:

1) Mobo MSI K9N Platinum
1j oud met factuur en garantie
Min €40
Meeneem €50

2) Processor AMD Athlon 64 X2 4200+ AM2
1j oud met factuur en garantie
Min €55
Meeneem €65

3) Geheugen Corsair DDR2 PC5400 XMS 2x512Mb
1j oud met factuur en garantie
Min €65
Meeneem €75

1+2+3 samen voor €180

4) Harddisk WD Raptor 150Gb (WD1500ADFD)
1j oud met factuur en garantie
Min €180
Meeneem €200

5) Silentmaxx HD Silencer V2.0 (passieve hd-koeler)
1j oud met factuur
Min €25
Meeneem €35

6) Soundblaster Audigy 2
werkend maar geen factuur meer
Meeneem €25

7) Eheim 1048
werkend maar geen factuur meer
Meeneem €25

8) Logitech MX1000
werkend maar geen factuur meer
Meeneem €20

Bieden EXCL als het kan.
Alles kan opgestuurd worden aan de gekende tarieven of afgehaald worden in Geel.
Meeneemprijs bieden = kopen!

Nickske88

Legacy Member
Euhm heb wel interesse in de mx1000 in goede staat? Gebruikerssporen? Gaat de batterij nog lang mee? Hoe oud is ze?

dadoke

Legacy Member
Nickske88 zei:
Euhm heb wel interesse in de mx1000 in goede staat? Gebruikerssporen? Gaat de batterij nog lang mee? Hoe oud is ze?
zal ongeveer 2j oud zijn, is niet mee gegamed. onderaan zie je wel dat ze al gebruikt is ... voor de rest zgan ;)

dadoke

Legacy Member
Nieuwe prijzen / Huidige boden:
1+2) Huidig bod €90 door Greco_Online (woensdag 20u einddatum)
3) Min €40, Meeneem €50
4) Min €150, Meeneem €175
5) Min €20, Meeneem €30
6) Meeneem €10
7) Meeneem €25
8) Verkocht

Nieuw spul:
10) Zijdeur raam voor Chieftec Big Tower zwart
Meeneem €15

11) PCI USB Kaart met 2 of 3 usb poorten
Meeneem €2

12) Voeding Chieftec 350W
Meeneem €2

13) Maxtor ATA PCI RAID
Meeneem €10

successor

Legacy Member
€20incl verzending op de pomp.
€5 op die audigy, en €5 op de USB en de IDE kaart.

als je in de KHK komt, of er niet te ver vanaf woont kan het ook afgehaald.

zonder de pomp vervalt mijn interesse in de rest.

interesse in de pomp is er alleen als het de eheim 1048 600l/h of hoger is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan