Archief - Msi 12" laptop te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

promaxius

Legacy Member
Sempron 2800+
1024mb mb ram
ATI RS480chipset
Mobile X200 (128mb shared) gpu 2de vga-output
40gb hd
Dual DVD-RW
wifi/LAN/bluetooth/rf
12" WXGA (1280*1200) Geen enkele dode pixel
In zeer goede staat, met adapter en windows xp home edition, legaal.
Gaat ongeveer 1 uur en 20 minuten mee op batterij, wat perfect normaal is voor deze kleine 4 cell batterijen

Foto's
------

http://loudclear.gekkeschijven.be/laptop/voor.jpg
http://loudclear.gekkeschijven.be/laptop/tobo.jpg
http://loudclear.gekkeschijven.be/laptop/boven.jpg
http://loudclear.gekkeschijven.be/laptop/links.jpg
http://loudclear.gekkeschijven.be/laptop/rechts.jpg

Ik ben dj als hobby dus de laptop is maar enkele keren gebruikt geweest om muziek mee te mixen. Bij mij heeft dit ding dus maar enkele uren gewerkt, hoe de vorige eigenaar deze gebruikt heeft weet ik niet, maar je ziet allesinds wel dat er veel zorg voor gedragen is.

Factuur niet aanwezig, komt van iemand op dit forum gekocht voor 550 euro, wat een zeer mooie koop was, denk half jaar geleden.

Startbod 400 euro, meeneemrpijs zien we wel ;-)

promaxius

Legacy Member
*Meeneemprijs is voor mij 500 euro
*Meerprijs van 25 euro voor een nieuwe laptopzak speciaal voor kleine 12" portables ( nieuwprijs 39 euro )

kloon

Legacy Member
is dat de originele cd/dvd schrijver die er in steekt ?
op de foto is een kleuren verschil te zien

promaxius

Legacy Member
Zal lichtinval zijn.
het is de originele die erinsteekt ja, kijk maar eens naar het kleurverschil van de sticker die eropplakt...
Op de laptop is nix van kleurverschil te zien, ja zal al goed moeten kijken voor het verschil tussen een nieuwe en deze te zien ;-)

kloon

Legacy Member
promaxius zei:
Zal lichtinval zijn.
het is de originele die erinsteekt ja, kijk maar eens naar het kleurverschil van de sticker die eropplakt...
Op de laptop is nix van kleurverschil te zien, ja zal al goed moeten kijken voor het verschil tussen een nieuwe en deze te zien ;-)


ok :hug:

promaxius

Legacy Member
En dan nog maar eens een up...
Hoe komt het dat er zo weinig interesse is? Ligt mijn prijs te hoog?

swuis

Legacy Member
ja ik denk het wel, ik heb een gelijkaardig toestel gehad, en kon er 2uur op full load mee werken 3.5uur op gewoon en hield iets meer dan 1 week in slaapstand.

duc1977

Legacy Member
Ziet er een klein handig ding uit en ik zie dat deze (op foto) goed onderhouden is. En da maagdelijk wit is ook eens iets anders ;)

Om eerlijk te zijn ben ik niet aan zoeen grote notebooks. Vind ik onhandig om mee te nemen.

*free up* sorry voor de storen ...

cornetto

Legacy Member
300€ zonder en 310€ met stickers :p (is nie om te lachen he, tis ma dat je het weet :p ).
Wel een voorlopig bodje :)

promaxius

Legacy Member
Er zijn daar zeker zwaardere batterijen voor te koop.
8 cell batterijen in plaats van 4 cell.

Die stickers zijn er gratis bij hoor, hehe.
Interesse in ruil niet echt, tenzei je natuurlijk met iets fantastisch afkomt...

Bod van 310 euro genoteerd --> Cornetto

Tbernaerd

Legacy Member
Mag ik nog even het typenummer? Moeilijk leesbaar op de foto. En wanneer sluit je af?

Mogelijkheid tot testen bij afhalen?

promaxius

Legacy Member
Natuurlijk is het mogelijk om te testen bij ophalen.
Type nummer is MSI s270.
Ik sluit pas af wanneer ik een bod heb waarmee ik tevreden ben.
Vind 310 nogal weinig, daarvoor gaat ie niet de deur uit.

Groetjes !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan