Archief - MSI K8 NEO2 Platinum + ASUS V9999LE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brechtvm

Legacy Member
JeyTee zei:
hoogste bod 85 euro videokaart.

@brecht: ge beseft toch dat dat tenminste 120km is heen en terug?
ja kbesef da..ma kmoe toch een RMA in mechelen binnedoen...(tones)
dusja..kmoet er toch zijn

meeneemprijs is geboden neem ik aan ?!

JeyTee zei:
@brecht
tja, helaas ...

120 wil ik dan nog als inspanning doen. anders blijft ie lopen.

PS: dit dient ook wel als 2 stukken verzonden te worden gezien de omvang van de dozen.
> = meeneemprijs :)


(in quote is te zien dat, INDIEN GEEN 120€ geboden is, den boel blijft lope..dus meeneemprijs is wel degelijk gebode :))
Aangezien dit voor Gravendelver MP was, neem ik aan dat dit voor iedereen MP is :):music:

Osis1984

Legacy Member
brechtvm zei:
ja kbesef da..ma kmoe toch een RMA in mechelen binnedoen...(tones)
dusja..kmoet er toch zijn

meeneemprijs is geboden neem ik aan ?!

bieden ging gewoon door dacht ik

(eventueel interesse in ruil met 9500pro ?)

JeyTee

Legacy Member
Dus nogmaals, onmiddellijke afhandeling en dan wil ik afsluiten voor 120 zoals meermaals gezegd.

Ik heb ik beginpost geen meeneemprijs gezet. ik wil direct afsluiten voor 120 als er een onmiddellijke afhandeling is.

brechtvm

Legacy Member
JeyTee zei:
Dus nogmaals, onmiddellijke afhandeling en dan wil ik afsluiten voor 120 zoals meermaals gezegd.

Ik heb ik beginpost geen meeneemprijs gezet. ik wil direct afsluiten voor 120 als er een onmiddellijke afhandeling is.
kheb geen pc-banking toestanden..
maar kwil wel
1)zo rap mogelijk overschrijven
2)of u dit weekend den boel gewoon cash overhandige (lijkt mij nog t eerlijkst van al, aangezien ik daar toch moet zijn)

(u zei niets ivm 'direct afhandeling' toen u meeneemprijs vermeldde...dus gelieve u aan uw woord te houden...ik doe mn best om u zo snel mogelijk het geld te overhandigen)


(en nu ga ik eerst ff éten ;))

Osis1984

Legacy Member
en meeneem voor de graka alleen ? graka bod is eigenlijk nog altijd hoger en ik kom morgen langs als je wil...
denk ook dat er voor de 2 spullen appart een meeneemprijs moet zijn, anders ook nie bepaald eerlijk eh ;)

JeyTee

Legacy Member
1) Ik heb nergens echt een meeneemprijs gezet.

2) Zie hieronder heb ik gezegd dat ik wil afsluiten voor 120 anders BLIJFT HET LOPEN. Als ik vroeger afsluit verwacht ik ook direct een afhandeling, anders heeft het niet veel nut om vroeger af te sluiten als er nog dagen gewacht wordt.

JeyTee zei:
@brecht
tja, helaas ...

120 wil ik dan nog als inspanning doen. anders blijft ie lopen.

PS: dit dient ook wel als 2 stukken verzonden te worden gezien de omvang van de dozen.

@osis: Bod genoteerd.

3) Heel duidelijk heb ik het volgende gezegd bij het heropenen:

JeyTee zei:
Bon, we gaan dus door. Als ik zeg dat ik voor een prijs vroeger wil afsluiten, ge ik er ook vanuit dat er dan onmiddellijk afgehandeld wordt. Als ik nog dagen moeten wachten vooraleer er wordt overgeschreven, is het een beetje dom om vroeger af te sluiten voor een lager bedrag.

Dus, indien je biedt, snelle/onmiddellijke afhandeling.

Indien niet akkoord, niet bieden.

Dank u. :)

Dus, niet akkoord...

4) Ik zie niet in waarom ik dan aan u moet verkopen Brecht en niet aan gravendelver als er toch niet onmiddellijk wordt afgehandeld. Dus op die manier is het sowieso voor hem.

brechtvm

Legacy Member
mja kijk, dan heb ik gewoon geen interesse meer...
niet in mobo, niet in graka..

good luck nog met je verkoop

gravendelver

Legacy Member
dit was trouwens verkocht aan mij, men kan toch nog wel een dag wachten op een pm neem ik aan :)

Dus voor de duidelijkheid, het is verkocht en betaald

gravendelver

Legacy Member
Hij wou snelle afhandeling en wou het direct de post op doen.
Heb ondertussen nog niets ontvangen en krijg geen antwoord op pm's :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan