brechtvm
Legacy Member
ja kbesef da..ma kmoe toch een RMA in mechelen binnedoen...(tones)JeyTee zei:hoogste bod 85 euro videokaart.
@brecht: ge beseft toch dat dat tenminste 120km is heen en terug?
dusja..kmoet er toch zijn
meeneemprijs is geboden neem ik aan ?!
> = meeneemprijsJeyTee zei:@brecht
tja, helaas ...
120 wil ik dan nog als inspanning doen. anders blijft ie lopen.
PS: dit dient ook wel als 2 stukken verzonden te worden gezien de omvang van de dozen.

(in quote is te zien dat, INDIEN GEEN 120€ geboden is, den boel blijft lope..dus meeneemprijs is wel degelijk gebode
)Aangezien dit voor Gravendelver MP was, neem ik aan dat dit voor iedereen MP is


)