celeron clocker
Legacy Member
Yo , wegens upgrade naar pci-e verkoop ik mijn mobo en vga.
Het gaat om een :
Msi k8n neo2 platinum (54G , maar ik houd mijn wifi kaartje zelf bij..)
Deze is een paar maand oud, heb een factuur , maar daar staat nog hardware bij dus houd ik deze zelf bij.
Bieden vanaf 50€ excl.
Meeneem 60€ excl.
Gf Fx 5900xt 128mb van Aopen , deze is met doos en toebehoren ( een kabeltje
) alleen driver cd ontbreekt.
Bieden vanaf 60€ excl.
Meeneem 70€ excl
Afhalen zou ideaal zijn, dit kan in aalst , ik kan eventueel ook tot aan Station aalst geraken.
Leveren kan niet.
Post is op EIGEN risico , als er iets verloren gaat moet je niet komen klagen. De post kosten betaal je zelf , als je zekerheid wil dan moet je maar de kosten van een aangetekende verzending betalen.
Ik sluit af ten laatste 15/02/06 om 24u.
Als de boden mij aanstaan ( ik ben snel tevreden ) dan kan ik vroeger afsluiten.
Het gaat om een :
Msi k8n neo2 platinum (54G , maar ik houd mijn wifi kaartje zelf bij..)
Deze is een paar maand oud, heb een factuur , maar daar staat nog hardware bij dus houd ik deze zelf bij.
Bieden vanaf 50€ excl.
Meeneem 60€ excl.
Gf Fx 5900xt 128mb van Aopen , deze is met doos en toebehoren ( een kabeltje
) alleen driver cd ontbreekt.Bieden vanaf 60€ excl.
Meeneem 70€ excl
Afhalen zou ideaal zijn, dit kan in aalst , ik kan eventueel ook tot aan Station aalst geraken.
Leveren kan niet.
Post is op EIGEN risico , als er iets verloren gaat moet je niet komen klagen. De post kosten betaal je zelf , als je zekerheid wil dan moet je maar de kosten van een aangetekende verzending betalen.
Ik sluit af ten laatste 15/02/06 om 24u.
Als de boden mij aanstaan ( ik ben snel tevreden ) dan kan ik vroeger afsluiten.
