Archief - MSI K8N NEO2 Platinum + GF FX5900xt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

celeron clocker

Legacy Member
Yo , wegens upgrade naar pci-e verkoop ik mijn mobo en vga.

Het gaat om een :

Msi k8n neo2 platinum (54G , maar ik houd mijn wifi kaartje zelf bij..)
Deze is een paar maand oud, heb een factuur , maar daar staat nog hardware bij dus houd ik deze zelf bij.:)

Bieden vanaf 50€ excl.
Meeneem 60€ excl.

Gf Fx 5900xt 128mb van Aopen , deze is met doos en toebehoren ( een kabeltje :p) alleen driver cd ontbreekt.

Bieden vanaf 60€ excl.
Meeneem 70€ excl


Afhalen zou ideaal zijn, dit kan in aalst , ik kan eventueel ook tot aan Station aalst geraken.
Leveren kan niet.
Post is op EIGEN risico , als er iets verloren gaat moet je niet komen klagen. De post kosten betaal je zelf , als je zekerheid wil dan moet je maar de kosten van een aangetekende verzending betalen.

Ik sluit af ten laatste 15/02/06 om 24u.

Als de boden mij aanstaan ( ik ben snel tevreden ) dan kan ik vroeger afsluiten.

celeron clocker

Legacy Member
Ik ga VGA uit verkoop halen , kan deze nog gebruiken voor iets anders , aangezien er geen boden zijn lijkt me dit geen probleem op te leveren. :)

Gothrek

Legacy Member
uw factuur kunde altijd kopieren btw, tis maar een idee

celeron clocker

Legacy Member
Is een idee inderdaad. maar inkt van printer is op
kan wel een kopieke via email doorsturen

celeron clocker

Legacy Member
unkind zei:
welek fsb je mobo max aankan?
Zie de url , daar staat alles in. ;)

Edit:.
nVIDIA® nForce3 Ultra Chipset
- HyperTransport link to the AMD Athlon 64/Athlon 64 FX CPU
- HyperTransport supporting speed up to 1GHz (2000MT/s)
- AGP3.0 8X interface at 533 MT/s (million transfers per second)
- Two independent SATA controllers, for four drives
- IEEE 802.3 NVIDIA MAC for 1000BASE-T
- Dual Fast ATA-133 IDE controllers

unkind

Legacy Member
ja ik heb ook dat mobo:)
maar mijn mobo kan max 292 fsb aan

het jouwe?

celeron clocker

Legacy Member
Hmm bij deze toch terug te koop , nog interesse snapM ?
VGA OOK TERUG TE KOOP.
( als een mod dit leest , kan je dan die message weghalen van dat ik ze niet meer verkoop? anders gaan sommige mensen mss thread verlaten als ze dat lezen ...)

celeron clocker

Legacy Member
genoteerd. :)

maar net iets te weinig , kneem et wel in overweging moesten er geen boden meer komen.

Oja , nieuwe afsluit datum = ten laatste 24/02/06 om 22u

celeron clocker

Legacy Member
Meeneem voor beide stukke verlaagt naar 115€ excl.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan