Jonathan
Legacy Member
Hoi
ik verkoop een gloednieuwe western digital raptor. Ik heb er éne gekocht maar deze was defect en deze week ga ik een RMA procedure uitvoeren . Door omstandigheden heb ik besloten om de nieuwe schijf uit RMA dan maar te verkopen aangezien ik het geld nodig heb. De aankoop is van bij azerty.nl , de schijf kost er nu 190.38 euro in promotie , de originele aankoopprijs was 200 euro. Er mag geboden worden doch houd er rekening mee dat dit een nieuwe schijf is en dus niet aan een 2dehands prijs weg gaat. Je kan er enkele zuur verdiende euro's mee uitsparen
Mvg
ik verkoop een gloednieuwe western digital raptor. Ik heb er éne gekocht maar deze was defect en deze week ga ik een RMA procedure uitvoeren . Door omstandigheden heb ik besloten om de nieuwe schijf uit RMA dan maar te verkopen aangezien ik het geld nodig heb. De aankoop is van bij azerty.nl , de schijf kost er nu 190.38 euro in promotie , de originele aankoopprijs was 200 euro. Er mag geboden worden doch houd er rekening mee dat dit een nieuwe schijf is en dus niet aan een 2dehands prijs weg gaat. Je kan er enkele zuur verdiende euro's mee uitsparen

Mvg