heum wij maken een deal , gij geeft u prijs, ik ga akkoord
en nu besluit je ff te zegge dat het toch te weinig is
dan zeg je zelf gegeven, woord is gegeven woord en dat het ok is
samen met je gegevens en nu kom je hier snel ff posten dat je toch
nog is overlegd hebt en het niet gaat.
dit kan absoluut niet, en is ook geen manier van zaken doen....