shaq_01
Legacy Member
IK verkoop dus mijn 3dkaart, wegens een nieuwe pc gekocht te hebben.
Het gaat om een nvidia geforce 6600GT van het merk Pixelview.
Dit is de 3dkaart: http://www.prolink.com.tw/english/products/vga/AGP/GeForce6600GT_AGP.htm
Je krijgt alle originele stukken erbij, vb handleiding, cdroms, kabels...
pm me gerust,
ciao
Het gaat om een nvidia geforce 6600GT van het merk Pixelview.
Dit is de 3dkaart: http://www.prolink.com.tw/english/products/vga/AGP/GeForce6600GT_AGP.htm
Je krijgt alle originele stukken erbij, vb handleiding, cdroms, kabels...
pm me gerust,
ciao