Archief - opruiming: netwerk/memory/rest/gsm/...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

namreh

Legacy Member
Momenteel woon ik nog in ranst, maar verhuis binnenkort richting regio mechelen. Momenteel elke dag op de baan te vinden richting everberg. Is een opruiming, dus verlos me zo snel mogelijk van die zaken. :-) (contact via herman.maes(at)telenet.be )

1. wifi/netwerk
- rj54 tang om ethernetconnectors te "knijpen" 5€
http://www.panda.nl/images/tel0082.jpg


2.memory
- 4 maal 256MB twinmos DDR ram pc3200 ---- verkocht!
- 128MB sdram pc133 5€
- 64MB sdram pc100-222-620 2,5€
- 32MB sdram pc100 2,5€

3. rest
- 4 nieuwe fan guards/grills (6cm - 8+8cm - 9cm) (1€/stuk)
- een hele hoop 8cm en 12cm fans (sommige nieuws, regelbaar,antec-stuff,...) 2,5€/stuk
http://img134.imageshack.us/my.php?image=fanslh7.jpg
- 2 socket 939 koelers (stock en coolermaster) 2,5€/stuk
http://img509.imageshack.us/img509/1812/939koeleren6.jpg
http://img122.imageshack.us/img122/9595/939koeler2wz2.jpg

- atx-B350 PSU 350W low-noise voeding 10€
- analoge binnenhuis tv-ontvanger/antenne 5€
http://img139.imageshack.us/img139/2431/antenneav5.jpg

4. collectie (eerst-generatie) gsm-toestellen voor verzameling... 5€/stuk
- ericsson a2618s
- panasonic EB-G501
- nokia 5110
- Nokia 1611 + extra batterij
- Nokia 2010

5. boeken (mogen voor weinig weg, anders papiercontainer)
- dagboek van een hacker (ISBN10: 9076903263) 5€
- O'reilly dns and bind (3rd edition - BIND8) 3€
- O'reilly building wireless community networks (isbn: 0-596-00204-1) 3€
- microsoft c# projects (isbn: 1-931841-30-6) 2,5€
- praktische uml 2de editie (isbn: 90-430-0494-4)2,5€
- basiscursus c# (isbn: 90-395-1955-2)2,5€

6. rest2
- sata-doorlink van interne sata-poort naar externe sata-poort 1€
http://img142.imageshack.us/img142/9417/satarh5.jpg
- auto-lader voor usb-toestellen (mp3-speler, gsm, gps,...) 1€
http://img150.imageshack.us/img150/5171/usblp7.jpg
- collectie koelblokken 0,5€/stuk
http://img142.imageshack.us/img142/3493/koelblokkenca2.jpg

namreh

Legacy Member
<--zod!@c--> zei:
analoge binnenhuis tv-ontvanger/antenne

foto? prijs?

ik zet vanavond foto online.
prijs: 10€ (ligt echt in de weg) + verzendingskosten of ophalen

Burny

Legacy Member
Spijtig dat het iets te ver is om te komen halen, je bied wel enkele interessante zaken aan. Maar verzending zou meer kosten als de dingen zelf vrees ik :lol:

MrZodiac

Legacy Member
Bod van 5&#8364; op die antenne dan, moet verzonden worden, dus is excl verzendings kosten. (Wil 10&#8364; geven incl verzending)

namreh

Legacy Member
<--zod!@c--> zei:
Bod van 5€ op die antenne dan, moet verzonden worden, dus is excl verzendings kosten. (Wil 10€ geven incl verzending)

Ok voor mij. Mail me even om het af te spreken (mail adres bovenaan te vinden)

namreh

Legacy Member
namreh zei:
1. wifi/netwerk
- rj54 tang om ethernetconnectors te "knijpen" geserveerd op tones

- analoge binnenhuis tv-ontvanger/antenne gereserveerd

aanpassingen

namreh

Legacy Member
ik ben vanavond in omgeving, laakdal, weekend omgeving mechelen en boortmeerbeek. Laat me iets horen als ik iets moet afzetten, want weggooien doe ik het volgende week anders zeker. :-)

Pandekip

Legacy Member
Passeer je Lier?
Anders wel interesse in de fans, sata doorlink, usblader.

namreh

Legacy Member
cprovost zei:
Passeer je Lier?
Anders wel interesse in de fans, sata doorlink, usblader.

dagelijks... (ranst is buurgemeente van lier ;-) )
contacteer me even via mail (herman.maes-telenet.be) en dan wil ik het pakket wel even komen afgeven. Geef me gewoon even alles door dat je kan gebruiken dan krijg je alles voor een klein prijsje, anders gooi ik het toch weg.

vb.: alle fans + sata doorlink + sata kabels + usb-lader + alle fan-guards+ alle koelblokken = 12&#8364;
inclusief de 2 o'reilly boeken = +3&#8364;

Als je nog zaken kan gebruiken, laat het me dan weten. Ik heb het misschien wel ergens liggen in de talrijke dozen, die ik nog niet eens bekeken heb.

Driesi

Legacy Member
Hellow, ik ben ook van Lier, en heb wel interesse in die netwerk-tang...eventueel ook boek uml, dan kan ik er is wat in lezen. Is dat al uml2? of nog de oude versie

longpatje

Legacy Member
alle fans + sata doorlink + sata kabels + usb-lader + alle fan-guards+ alle koelblokken 15 euro als dat in Heist geraakt :-)

namreh

Legacy Member
Driesi zei:
Hellow, ik ben ook van Lier, en heb wel interesse in die netwerk-tang...eventueel ook boek uml, dan kan ik er is wat in lezen. Is dat al uml2? of nog de oude versie


netwerktang is net weg.
boek is uml 1.4

namreh

Legacy Member
longpatje zei:
alle fans + sata doorlink + sata kabels + usb-lader + alle fan-guards+ alle koelblokken 15 euro als dat in Heist geraakt :-)


zondagnamiddag (13.15-13.30 ongeveer) kan ik dat komen afgeven. Indien ok, laat me het even weten via mail!

Pandekip

Legacy Member
eum... alle fans + sata doorlink + sata kabels + usb-lader + dagboek van een hacker voor 20 euro?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan