Archief - opruiming van studio!!pc onderdelen en stuff

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bulls

Legacy Member
met opruimen heb ik dees gevonden allemaal.......

1.master view cpu switch for ps2/pc/at cs-122 35euro *EDIT* meeneem 30 exclu bod brc 25inclu

2.psu uit dell serverke model ps-5201-1d 200w 10euro

3.s3 trio64V2/dx vga kaartje 5euro

4.een scsi raid kaartje van adaptec model aic-7856t 5euro

5.netwerkkaartje realtec model rtl8139d 5euro verkocht agent#2

6.vga kaartje s3 65 virge expertcolor 5euro

7.vga kaartje elsa winner 1000 trio/v 5euro

8.DELL p2/3 moederbord type onbekend 5euro

9.p2 cpu socket 1 400/512/100/2.0v ireland 15euro

10.moederbord socket 462 ecs elitegroup type K7S0M+ weet niet of ze werkt!alleen mobo DOE BOD verkocht aan BMF/johan

11.socket 754mobo asrock K8NF4G-SATA2 alleen moederbord en bracket,weet niet of ze werkt!! DOE BOD verkocht aan BMF/johan

ik behoud mij het recht niet te verkopen bla bla bla,

groetjesstaat ook op tones......http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=370393#370393

Surf9

Legacy Member
11.socket 754mobo asrock K8NF4G-SATA2 alleen moederbord en bracket,weet niet of ze werkt!! DOE BOD: 20Euro excl. indien ze kan getest worden.
Van waar ben je?

bulls

Legacy Member
ben van leuven,maar heb geen cpu en onderdelen om die moederborden te testen!!die komt uit ne maat zijn pc een 2weken geleden eruitgehaald omdat hij een dfi kocht

bulls

Legacy Member
en eventjes mijn pc helemaal uiteen halen zit er niet in.....

brc

Legacy Member
1.master view cpu switch for ps2/pc/at cs-122

bod 25€ incl

agent #2

Legacy Member
Verzend je?
Zoja
5.netwerkkaartje realtec model rtl8139d 5euro

€ 5,00 excl

bulls

Legacy Member
agent #2 zei:
Verzend je?
Zoja
5.netwerkkaartje realtec model rtl8139d 5euro

€ 5,00 excl
ja ik verzend pm me voor verder regeling:) 5euro exclu was meeneem:D

Surf9

Legacy Member
11.socket 754mobo asrock K8NF4G-SATA2 alleen moederbord en bracket,weet niet of ze werkt!! DOE BOD: Bod van 20€ excl. dus

BMF|Johan

Legacy Member
10.moederbord socket 462 ecs elitegroup type K7S0M+ weet niet of ze werkt!alleen mobo DOE BOD
11.socket 754mobo asrock K8NF4G-SATA2 alleen moederbord en bracket,weet niet of ze werkt!! DOE BOD

30eur excl. voor de twee

bulls

Legacy Member
BMF|Johan zei:
10.moederbord socket 462 ecs elitegroup type K7S0M+ weet niet of ze werkt!alleen mobo DOE BOD
11.socket 754mobo asrock K8NF4G-SATA2 alleen moederbord en bracket,weet niet of ze werkt!! DOE BOD

30eur excl. voor de twee
oke ze zijn van u pm me voor verder afhandeling

greetz

bulls

Legacy Member
@BMF/johan juist gaan zien op bank nog niks aangekomen...
@agent#2 ook nog niks binnen gekomen,andere betalingen zijn binnen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan