Archief - Opteron 144 (2949MHz) + 2x 512Mb Corsair XMS3200 v1.2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XTRATEC

Legacy Member
Hallo,

Wegens upgrade verkoop ik volgende onderdelen:

1) Amd Opteron 144 Boxed (doet 2949MHz op 1,55v) --> meer volts helpt niet
met factuur van Ahead-it €166 (overgekocht van onze vriend Brechtvm voor €175) --> draait hier nu 24/7 9x250 op 1,37v

2) 2x 512Mb XMS 3200 TWINX v1.2 (CH-5) --> doet 2-3-2-6 SPD op 200MHz , doen 250 2-2-2-5 op 3,3v stabiel (memtest enkele uren lopen in test #5 en sp2004 enkele uren laten draaien)

Prijzen

1) Minimum: €125
2) Minimum: €110

Artikelen zijn af te halen in Wetteren, of kunnen per post verstuurd worden op kosten en risico van de koper. Ik behoud me het recht de verkoop om eender welke reden te annuleren.

piotke

Legacy Member
brechtvm zei:
:offtopic:
wat zien we hier dan ? lol !
http://www.ahead-it.be/shop/view.php?id=391
> en in stock !
(toen ik belde toch!)
CABQE is de recente stepping, en haalt 3ghz op 1.55vCore
:offtopic:

Verkoper vraagt 125 euro. Er is geen intentie tot winst. Het feit dat er hoog geboden wordt is mooi megenomen. Maar hij VRAAGT het niet.

Ik en ik denk dat ik voor een groot deel van het forum spreek, zijn uw gezeik meer dan KOTS moe.

Gothrek

Legacy Member
piotke zei:
Verkoper vraagt 125 euro. Er is geen intentie tot winst. Het feit dat er hoog geboden wordt is mooi megenomen. Maar hij VRAAGT het niet.

Ik en ik denk dat ik voor een groot deel van het forum spreek, zijn uw gezeik meer dan KOTS moe.
gij zegt idd wat vele mensen denken
kheb ook al gebad post :applause:

Kwertie

Legacy Member
@ brechtvm, heb ik u iets misdaan mss? Lees wat piotke zegt en trek uw conclusies...
Als je het forum dan toch zo goed in de gaten houdt, dan weet je dat een minimumprijs steeds onder de nieuwprijs moet zijn, wat er meer geboden wordt, daar kan de threadstarter niks aan doen en is idd 'mooi meegenomen', maar als je van in het begin al toont dat je op winst uit bent, dan kan het niet...

faselna

Legacy Member
Hmmm en ikke heb ik nu die latjes ?

graag asap antwoord aub ?

alvast bedankt

Optec

Legacy Member
Misschien (zeker wel(lol) een domme vraag maar WAT maakt deze CPU dan wel zo speciaal ??

Fielen tank fur die oitleg :-)

brechtvm

Legacy Member
Optec zei:
Misschien (zeker wel(lol) een domme vraag maar WAT maakt deze CPU dan wel zo speciaal ??

Fielen tank fur die oitleg :-)

mischien even vermelden met wat je wil vergelijken ? :)
opteron = 1mb L2 cache
venice = 512kb L2 cache

core = 90nm

das alles eigenlijk :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan