Archief - oude pentium 1 te (goed)koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vengeance_angel

Legacy Member
Ik heb hier nog een pc'tje staan, een pentium 1 ofzo veronderstel ik perhaps een 2 (prolly niet).
Hij draait momenteel vlot win 98 ( en hij draait het al lang, een format zou geen kwaad kunnen)
Er zit 32 ram in, een harde schijf van 3,2 gig , een cd rom ( @ 48 speed :applause: ).
Er is een 15 inch brother scherm bij, een relatief recent toetsenbord en een muis ( serieel) en geen usb.
Er zit ook een diskettestation in ( surprise :cool: )
Nuja in elk geval is die case nog in prachtstaat ( echt niet vergeeld nog nix)
Er zit een soundkaart in , er is een modemaansluiting,...
Ik wil er nog een graka'tje bijdoen een oud pci kaartje van ne mb of 4-8

nuja zeg maar wat je ervoor wil geven.Kweet dat het niet veel meer waard is, maar voor vijf euro stap ik niet uit mn zetel :lol:

vengeance_angel

Legacy Member
in kortrijk, maar ik kan hem wel tot in waregem of brugge krijgen

vengeance_angel

Legacy Member
niemand andrs die printserverke of licht linuxserverke of iet dergelijks wil maken?

BuYcKi

Legacy Member
vengeance_angel zei:
niemand andrs die printserverke of licht linuxserverke of iet dergelijks wil maken?

als ge wilt moogt ge da ier brengen ze, voor nix dan hé,
evt krijgt ge nen cola voor de moeite, of wat ge dan wilt drinken hé :unsure:

woon in desselgem, dus niet zo ver ;)

vengeance_angel

Legacy Member
het containerpark is dichter dan desselgem :p
besides ik ben bezig met wat modding ne kheb nog geen inhoud voor men case, desnoods haalk dr de binnenkant uit en recycleer ik hem ;)
toch bedankt voor aanbod :p

BuYcKi

Legacy Member
vengeance_angel zei:
het containerpark is dichter dan desselgem :p
besides ik ben bezig met wat modding ne kheb nog geen inhoud voor men case, desnoods haalk dr de binnenkant uit en recycleer ik hem ;)
toch bedankt voor aanbod :p

voor welk prijske wilt ge hem dan brengen ?
btw is da sdr of edo ? foto van case ofzo ?

vengeance_angel

Legacy Member
ochja ik verwacht dr nie veel meer van, van da pc ke.kheb wel al een bod van 10 dusja.
tzijn edo rams
en kheb ook gezien dat er pci sloten inzitten. (en actieve processorkoeling!!:applause: )
doe gewoon bod.
voor een foto van de case, pm me gewoon es je emailadres :) )

bLaZeR

Legacy Member
kwil ik dit beestje wel kan ik men zelf es bezig houden
ben van kortrijk

TresPasseR

Legacy Member
Ik heb nog pentium 166 MMX'en (processors dus) liggen manne :applause:
Moeste zin hebbe willek die wel opsturen voor de verzendkosten + een pintje ofzo :)
Ben van Geel en zit op kot in Leuven.

vengeance_angel

Legacy Member
dusja als iemand wil upgraden, zie reply hierboven :p
second up
Bl@z3R zal eens gaan zien op het containerpark of em genen kan omkopen met een bak bier :p:p:p

bLaZeR

Legacy Member
vengeance_angel zei:
dusja als iemand wil upgraden, zie reply hierboven :p
second up
Bl@z3R zal eens gaan zien op het containerpark of em genen kan omkopen met een bak bier :p:p:p


pssst et zwam forum is beetje verder beneden:x

vengeance_angel

Legacy Member
neen geen usb.er zijn wel pci sloten, dus kan je usb instoppen als je dat wil

vengeance_angel

Legacy Member
ik sluit af tegen vrijdagavond.KloiJ heeft momenteel het hoogste bod.

vengeance_angel

Legacy Member
en derde en finale up.we hebben 15 euro.
20 is de meeneemprijs

KloiJ

Legacy Member
20 geleverd, ik heb geen zin om weer de weg te zoeken in dat doolhof waar ge in woont

vengeance_angel

Legacy Member
ik kan hem zondr probs aan de satie krijgen in kortrijk, maar ik kan hem niet leveren. en als ik trein neem naar Ieper heen en trug kost mij dat volgens site nmbs 8,40 euro (voor hen en trug) dus is dit minder dan je vorige bod..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan