Archief - oudere hardware (p1) en toebehoren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tijgerke

Legacy Member
01 - 39x Siemens Nixdorf 15" (CRT) [vanaf 2,5€/stuk]
de meeste schermen werken nog maar moeten eens opengevezen worden om het contrast en de brightness te verhogen (zijn 2 vijzen binnenin het scherm), kan getest worden (en zal ook gebeuren zodat je geen niet-werkend scherm meekrijgt)
max resolutie: 1027*768@60hz

02 - 16x HP Deskjet printers [vanaf 1€/stuk]
(Deskjet 540 / 600, z/w, cartridgen leeg of ontbreken)

03 - 20+ Siemens Nixdorf PC [vanaf 1€/stuk]
(P1 75mhz - 100)de meeste zijn NIET meer volledig, ram/cpu is er soms uit maar ik heb nog hopen ram/cpu's liggen voor deze pcs (zal ik morgen eens goed naar kijken :p)

04 - 1x Compaq Deskpro [Vanaf 1€]
(P1 120mhz als ik het mij goed herinner); zelfde opmerking als 03; niet meer volledig (enkel ram ontbreekt hier dacht ik)

05 - 2x HP Laserjet [vanaf 5€/stuk]
(toners bijna leeg maar werken nog)


06 - 1x Apple Mac [Vanaf 2,50€]
(zwarte case en al vrij oud dus verwacht niet te veel qua specs)

07 - 25+ Toetsenborden azerty [hier durf ik geen prijs op plakken :p]
merken: siemens-nixdorf/compaq (zitten ook apple toetsenborden tussen) ;op sommige ontbreken wel enkele toetsen

08 - 2x Siemens-Nixdorf 17" [Vanaf 5€/stuk]
(CRT, zeker 1 werkt nog, andere weet'k niet zeker)
max resolutie dacht ik: 1280*1024@60hz

09 - 1x Epson Stylus printer [Vanaf 1€?]
ben niet zeker of deze nog werkt

10 - 10-tal cdroms [Vanaf 5€/stuk]
meeste zijn 32x IDE, zitten ook enkele (tragere) SCSI's tussen, werken bijna allemaal nog (meeste komen uit die siemens pcs van hierboven maar er zijn er ook nieuwe aangekocht om in de tijd die siemens pcs terug in orde te brengen en te verkopen)

11 - 1x Digital VT510 Terminal PC [Vanaf 1€]
Deze terminals kom je soms tegen in de bibliotheek... foto van aansluitingen volgt later, hier zit GEEN HDD in, werkt enkel via een server

12 - 1x Digital VAXServer 3400 Series BA213 CPU Mod [Hier zou ik toch graag nog een redelijk bedrag voor hebben]
info

13 - enkele hubs (3 denk ik) [Vanaf 1€/stuk]
als ik het mij goed herinner zit er o.a. een 16 poort tussen, maar ik denk niet dat deze nog werk(t/en)

14 - 1000W UPS [doe een redelijk bod :)]
draait mijn pc (p4 3.2ghz/1024ddr/radeon9800pro/2x200gb/2x120gb + nodige drives & 17" crt) meer dan 1u na stroompanne... werkt dus nog perfect, en je kan er 2 pcs en 2 schermen (of 4 pcs) op aansluiten...
zit ook een seriele poort op om te communiceren met pc maar die kabel heb ik niet dus nog niet getest...

15 - 62cm JVC 4:3 TV
Link naar Multimedia

nog even vermelden:
* de aantallen zijn slechts schattingen, wie eerst is krijgt voorrang indien er te weinig zouden zijn. (bij de schermen bv), foto's komen asap (vanaf vrijdagavond)
* bij meerdere items wordt een totaalprijs gemaakt
* ik ben van brasschaat (antwerpen)
* gezien de paketten lijkt het mij logisch dat er niets verzonden wordt (behalve dan de cdroms... bij voorkeur liefst afhaling)
* bieden enkel in topic, niet via pm (boden via pm worden genegeerd)
* bieden met de nr en omschrijving van datgene dat je wil om het overzichtelijk te houden aub :)
* ik behoud mij het recht...

happy "bidding" :p

KloiJ

Legacy Member
08 - 2x Siemens-Nixdorf 17" [Vanaf 5€/stuk] // 10 voor beide
05 - 2x HP Laserjet // 10 voor beide, welk type is het?
07 - 25+ Toetsenborden azerty // 4 euro voor twee schone toetsenbordjes ( heb je echt geen foto van elk soort toetsenbord? )

kom je soms in gent / kortrijk / ieper?

tijgerke

Legacy Member
eigenlijk niet
maar daar kan wel voor gezorgd worden natuurlijk :p

- ineens nog even vermelden (weinig geslapen vannacht) dat bij die 17"jes een speciale kabel gebruikt wordt (RGB kabel) en dat ik er zo nog maar 1 heb (denk ik alleszinds...)
- hp's zijn laserjet 4's dacht ik
al het materiaal staat bij mijn pa en ik ben daar enkel in het weekend, dus hou deze info onder voorbehoud tot morgenavond, dan kan ik het je met zekerheid zeggen

foto's komen vanaf morgenavond....

tijgerke

Legacy Member
up
ik kan mijn prijzen toch niet nog meer laten zakken hé :)

nickskeeuh

Legacy Member
tijgerke zei:
03 - 20+ Siemens Nixdorf PC [vanaf 1€/stuk]
(P1 75mhz - 100)de meeste zijn NIET meer volledig, ram/cpu is er soms uit maar ik heb nog hopen ram/cpu's liggen voor deze pcs (zal ik morgen eens goed naar kijken :p)

06 - 1x Apple Mac [Vanaf 2,50€]
(zwarte case en al vrij oud dus verwacht niet te veel qua specs)

07 - 25+ Toetsenborden azerty [hier durf ik geen prijs op plakken :p]
merken: siemens-nixdorf/compaq (zitten ook apple toetsenborden tussen) ;op sommige ontbreken wel enkele toetsen

13 - enkele hubs (3 denk ik) [Vanaf 1€/stuk]
als ik het mij goed herinner zit er o.a. een 16 poort tussen, maar ik denk niet dat deze nog werk(t/en)
gratis?:p

tijgerke

Legacy Member
20 pc's + 1 mac gratis? nah :)
zo duur zijn ze nu ook niet hé. voor die prijs kan je niet sukkelen vind ik :p

-Incubus-

Legacy Member
kheb interesse in 1 of 2 van die laserjets
is dat een laserjet 4L?
want kheb er hier zo ook 1 staan die zijn geest gegeven heeft met een toner derin van een dag oud :(

tijgerke

Legacy Member
laserjets zijn in principe verkocht aan KloiJ, en het juiste type weet ik pas zeker morgen, maar het is alleszinds een Laserjet 4 (denk dat windows hem herkende als een HP Laserjet 4 Plus)

-Incubus-

Legacy Member
k, tis dan toch ni degene dak bedoelde
veel geluk met de verkoop nog

-Draco-

Legacy Member
kunde da macske opsturen?
Of leveren te Blaasveld of antwerpen city?

nickskeeuh

Legacy Member
tijgerke zei:
20 pc's + 1 mac gratis? nah :)
zo duur zijn ze nu ook niet hé. voor die prijs kan je niet sukkelen vind ik :p
ik bedoelde van alles 1 , wat kan ik nu met 20 pc's doen? :p

tijgerke

Legacy Member
-Draco- zei:
kunde da macske opsturen?
Of leveren te Blaasveld of antwerpen city?
opsturen gaat nogal moeilijk zijn... het gaat om zo'n mac met scherm ingebouwd :)
levering in blaasveld zou geen probleem mogen zijn... volgens mappy is het niet zo ver :)

nickskeeuh zei:
ik bedoelde van alles 1 , wat kan ik nu met 20 pc's doen? :p
stukken combineren en er een paar volledig maken die je dan voor meer dan 1€/stuk kan verkopen? :p

mooseman007

Legacy Member
bij die hubkes, zit daar een werkende 10/100mbit hubke bij? (een stuk of 8 poorten is al genoeg) In een "10mbit only" hubke heb k geen interesse.

mvg
mooseman007

tijgerke

Legacy Member
hubs zijn allemaal dood.. daar kan ik je dus niet mee helpen mooseman007 :(

@kloij; lees je pm maar ff :p

en foto's hebben wat vertraging... memstick op cam is naar de ******
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan