Archief - oud/ouder/kapot pc materiaal, beginprijs van alles : 0 € !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr_pimpie

Legacy Member
Uio zei:
Ne zak frieten of nen bicky ofzo? :) ik wil u ook wel gwn 2 euro geven ze :p

toevallig zin om in de quick/Mc Donalds 2 milkshakes te gaan hale (voor mij en men broer?:)) en die te kome ruile voor de luidsprekers?:p

dragonflo

Legacy Member
€60 op de vaio
als je op meerdere dingen biedt wil je dan ook zeggen hoeveel je op welk ding biedt dat is overzichtelijker voor de mensen die maar op één ding bieden

Dr_pimpie

Legacy Member
floriswittoeck zei:
€60 op de vaio
als je op meerdere dingen biedt wil je dan ook zeggen hoeveel je op welk ding biedt dat is overzichtelijker voor de mensen die maar op één ding bieden

heb pm gestuurd en gevraagd of hij geïnteresseerd is in 1 2 en 5 zonder 3, en wat zijn bod dan zou zijn.

Lorim

Legacy Member
Dr_pimpie zei:
toevallig zin om in de quick/Mc Donalds 2 milkshakes te gaan hale (voor mij en men broer?:)) en die te kome ruile voor de luidsprekers?:p

lol cava, ik pm u nog wel in januari

dragonflo

Legacy Member
wat ik mijn nog afvroeg zit de lecentie van xp pro nog bij de vaio?
is de batterij nog aanwezig en de oplader ?

Dr_pimpie

Legacy Member
floriswittoeck zei:
wat ik mijn nog afvroeg zit de lecentie van xp pro nog bij de vaio?
is de batterij nog aanwezig en de oplader ?

licentie is aanwezig, batterij is nog heel goed (amper gebruikt), oplader is erbij. Deze lapto is eigenlijk in absolute topstaat en zou nog steeds gebruikt worden moest hij niet kapot zijn gegaan. Men moeder was er heel content van:)

Dr_pimpie

Legacy Member
floriswittoeck zei:
€60 op de vaio
als je op meerdere dingen biedt wil je dan ook zeggen hoeveel je op welk ding biedt dat is overzichtelijker voor de mensen die maar op één ding bieden

Younes pm'de me dit:

bod 1 + 2 = € 5
bod 3 = € 60
bod 5 = € 35

maar zijn bod geldt enkel als hij alles te samen kan komen afhalen. zijn bod is momenteel winnend, want:

voor de moment is er geboden :

1 = 0€
2 = 2€
3 = 30€
5 = 60€
de som hiervan is 92€.


ik wil ook nog even opmerken dat het gemak van alles in 1 keer weg te kunnen doen meetelt bij het beoordelen welk bod het hoogst is!

piod

Legacy Member
ik wil op 1 en 2 gerust 6 euro bieden
maar ik denk niet dat 1 vanachter op het fietske kan :p

Dr_pimpie

Legacy Member
piod zei:
ik wil op 1 en 2 gerust 6 euro bieden
maar ik denk niet dat 1 vanachter op het fietske kan :p

Youns heeft nog steeds het hoogste bod (al de rest samengeteld komt nu op 96€) + hij wil het allemaal in één keer komen halen

piod

Legacy Member
ik kan het altid proberen, als de rest hun bod ff verhoogt. Dan komen we er wel boven!:p

dragonflo

Legacy Member
ik ga niet hoger bieden voorlopig,ik ben nog niet echt overboden dus vol ik mij niet echt geroepen om hoger te bieden.

Che Guevara

Legacy Member
1 : €5
2 : €5
3 : €80
5 : €40
8 : nen nicky burger of e fritje

totaal 130 euro bod geldig indien ik het in leuven kan komen halen en daar ne frit kan betalen :)

Dr_pimpie

Legacy Member
CheGuevara1928 zei:
1 : €5
2 : €5
3 : €80
5 : €40
8 : nen nicky burger of e fritje

totaal 130 euro bod geldig indien ik het in leuven kan komen halen en daar ne frit kan betalen :)

bod van CheGuevara1928 genoteerd, hij heeft momenteel het hoogste bod. @CheGuevara1928 toevallig geen externe hd enclosure op overschot?

XYRIS

Legacy Member
Klein overzichtje van alles met waar al op geboden is aub :-)

In leuven afhalen is een mogelijkheid?

Dr_pimpie

Legacy Member
XYRIS zei:
Klein overzichtje van alles met waar al op geboden is aub :-)

In leuven afhalen is een mogelijkheid?

Momenteel heeft CheGuevara1928 het hoogste bod met:
1 : €5
2 : €5
3 : €80
5 : €40
8 : nen nicky burger of e fritje

Som= 130€

de aparte boden komen verre van in de buurt maar ik zal ze even opsommen:

1 + 2 = 6€
3 = 65€
5 = 25€ + hd enclosure of 30€

Som= 96€ + hd enclosure



In Leuven afhalen is mogelijk ja.

XYRIS

Legacy Member
Dr_pimpie zei:
Momenteel heeft CheGuevara1928 het hoogste bod met:
1 : €5
2 : €5
3 : €80
5 : €40
8 : nen nicky burger of e fritje

Som= 130€

de aparte boden komen verre van in de buurt maar ik zal ze even opsommen:

1 + 2 = 6€
3 = 65€
5 = 25€ + hd enclosure of 30€

Som= 96€ + hd enclosure



In Leuven afhalen is mogelijk ja.


1 + 5: 50€ + check eens m'n sig of je niets nodig heb ;)

Dr_pimpie

Legacy Member
XYRIS zei:
1 + 5: 50€ + check eens m'n sig of je niets nodig heb ;)

heb de link in je sig gevolgd maar er zat niet echt iets interessants tussen.

Momenteel heeft CheGuevara1928 nog steeds het hoogste bod.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan