Dr_pimpie
Legacy Member
Uio zei:Ne zak frieten of nen bicky ofzo?ik wil u ook wel gwn 2 euro geven ze
![]()
toevallig zin om in de quick/Mc Donalds 2 milkshakes te gaan hale (voor mij en men broer?
) en die te kome ruile voor de luidsprekers?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uio zei:Ne zak frieten of nen bicky ofzo?ik wil u ook wel gwn 2 euro geven ze
![]()
) en die te kome ruile voor de luidsprekers?
floriswittoeck zei:€60 op de vaio
als je op meerdere dingen biedt wil je dan ook zeggen hoeveel je op welk ding biedt dat is overzichtelijker voor de mensen die maar op één ding bieden
bikkerss zei:live cdtje of zo ?
Dr_pimpie zei:toevallig zin om in de quick/Mc Donalds 2 milkshakes te gaan hale (voor mij en men broer?) en die te kome ruile voor de luidsprekers?
![]()
floriswittoeck zei:wat ik mijn nog afvroeg zit de lecentie van xp pro nog bij de vaio?
is de batterij nog aanwezig en de oplader ?

floriswittoeck zei:€60 op de vaio
als je op meerdere dingen biedt wil je dan ook zeggen hoeveel je op welk ding biedt dat is overzichtelijker voor de mensen die maar op één ding bieden
piod zei:ik wil op 1 en 2 gerust 6 euro bieden
maar ik denk niet dat 1 vanachter op het fietske kan![]()
CheGuevara1928 zei:1 : €5
2 : €5
3 : €80
5 : €40
8 : nen nicky burger of e fritje
totaal 130 euro bod geldig indien ik het in leuven kan komen halen en daar ne frit kan betalen![]()
XYRIS zei:Klein overzichtje van alles met waar al op geboden is aub
In leuven afhalen is een mogelijkheid?
Dr_pimpie zei:Momenteel heeft CheGuevara1928 het hoogste bod met:
1 : €5
2 : €5
3 : €80
5 : €40
8 : nen nicky burger of e fritje
Som= 130€
de aparte boden komen verre van in de buurt maar ik zal ze even opsommen:
1 + 2 = 6€
3 = 65€
5 = 25€ + hd enclosure of 30€
Som= 96€ + hd enclosure
In Leuven afhalen is mogelijk ja.

XYRIS zei:1 + 5: 50€ + check eens m'n sig of je niets nodig heb![]()