Schelle
Legacy Member
Hoi,
Ik verkoop dus:
*een P1-desktop, met onbekend moederbord en niet zeker wat er nog allemaal insteekt: ik denk 96mb EDO-RAM, Intel P133Mhz-processor, kast is nog in goede staat... GEEN harddisk, geen CD-ROM, geen floppydrive
Laat het duidelijk zijn dat dit al lang niet meer gebruikt is, en da het (buiten de kast dus niet veel zaaks is... vandaar GRATIS af te halen in Dworp (nabij Halle).
*ik heb jaren gewerkt met mijn MEDION-laptop, model MD9783. Meer details heb ik gevonden op http://www.snuffelcorner.nl/computers/laptopsnotebooks/medion_9783_notebook_95_nieuw7759.php
Nu is die dus eindelijk vervangen, en heb ik de hdd eruitgehaald om verder te gebruiken. Al de rest steekt er dus nog in, en verkoop ik in zijn geheel OF apart. 1 kanttekening: het scherm is nog in ok staat, en marcheert nog, maar de backlight inverter is stuk, waardoor ge zo goed als niks ziet op het scherm. Dit stuk is te verkrijgen bij GSC voor 15 euro. Voor wat het waard is
De batterij gaat nog iets rond een uur mee, misschien goed als reserve? Met de 256mb DDR-RAM zal iemand nog wel iets kunnen doen zeker?
Voor als iemand aan het geheel zou willen prutsen en er een nieuw schijfke insteken: ook alle cd-roms en de windows xp-licentie heb ik nog.
Ik behoud het recht NIET te verkopen, ik zet trouwens geen meeneemprijs, ik zal dan ook over een weekje of 2 afsluiten, en zien of de geboden bedragen dan de moeite zijn om me te verplaatsen naar de post
Ik woon in Dworp (nabij Halle), en in de week kan er ook in Leuven city afgehaald worden. Opsturen doe ik, op kosten van de koper. Gelieve dus ook EXCLUSIEF te bieden.
Fotos van P1, laptop, ramgeheugen en batterij op http://users.telenet.be/hetiseenfeit/foto/
Ik verkoop dus:
*een P1-desktop, met onbekend moederbord en niet zeker wat er nog allemaal insteekt: ik denk 96mb EDO-RAM, Intel P133Mhz-processor, kast is nog in goede staat... GEEN harddisk, geen CD-ROM, geen floppydrive
Laat het duidelijk zijn dat dit al lang niet meer gebruikt is, en da het (buiten de kast dus niet veel zaaks is... vandaar GRATIS af te halen in Dworp (nabij Halle).
*ik heb jaren gewerkt met mijn MEDION-laptop, model MD9783. Meer details heb ik gevonden op http://www.snuffelcorner.nl/computers/laptopsnotebooks/medion_9783_notebook_95_nieuw7759.php
Nu is die dus eindelijk vervangen, en heb ik de hdd eruitgehaald om verder te gebruiken. Al de rest steekt er dus nog in, en verkoop ik in zijn geheel OF apart. 1 kanttekening: het scherm is nog in ok staat, en marcheert nog, maar de backlight inverter is stuk, waardoor ge zo goed als niks ziet op het scherm. Dit stuk is te verkrijgen bij GSC voor 15 euro. Voor wat het waard is
De batterij gaat nog iets rond een uur mee, misschien goed als reserve? Met de 256mb DDR-RAM zal iemand nog wel iets kunnen doen zeker?Voor als iemand aan het geheel zou willen prutsen en er een nieuw schijfke insteken: ook alle cd-roms en de windows xp-licentie heb ik nog.
Ik behoud het recht NIET te verkopen, ik zet trouwens geen meeneemprijs, ik zal dan ook over een weekje of 2 afsluiten, en zien of de geboden bedragen dan de moeite zijn om me te verplaatsen naar de post

Ik woon in Dworp (nabij Halle), en in de week kan er ook in Leuven city afgehaald worden. Opsturen doe ik, op kosten van de koper. Gelieve dus ook EXCLUSIEF te bieden.
Fotos van P1, laptop, ramgeheugen en batterij op http://users.telenet.be/hetiseenfeit/foto/