Archief - P4 1.5Ghz pcke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stimo

Legacy Member
kheb hier nog een pcke staan van deze zomer.
ineengestoken voor een vriend zodat ie mee naar lancamp kon gaan.

Moederbord :

Asus P4V8X-X
- DDR 400
- SATA + RAID
- AGP 8X
- 5.1 SOUND
- 10/100 LAN
- http://www.asus.com/products/mb/soc...-x/overview.htm

Processor :

Intel Pentium 4 1500 Mhz - Socket 478
- 1500 Mhz - 1,5 Ghz !
- 256Kb
- 400 Mhz FSB


Midi-Tower ATX (High Quality) 300Watt - Standard Case -

LG DVD-Rom 16xDvd, 52xCdrom IDE Intern (DRD-8163B)

DDRam 512 MB 400 MHZ - PC3200

MSI nVidia GeForce FX5200, AGP, 128Mb, Tv-Out (FX5200-T128)

Maxtor 40,0 Gigabyte Ultra 133 / 7200rpm Plus 8 (6E040L0)

Cooler Standard INTEL


buiten de mobo en de cpu heeft alles nog 6 maanden garantie
en hou er rekening mee dat de pc maar 10 dagen gebruikt is en voor de rest gewoon in mijn living niks stond te doen..


1: liefst geheel verkopen
2: geen al te belachelijke boden :p
3: veel plezier met bieden

stimo

Legacy Member
euhm jongens ik ben nu geen geldwolf en ik weet dat ik hier ni het beste van het beste aan het verkopen ben maar aangezien er nog 6 maanden garantie op is en de pc maar 10 dagen gebruikt is zou ik er toch wel iets meer voor willen.

als de prijs mij niet aanstaat kan ik hem natuurlijk altijd houden..

ik had eigenlijk gedacht een kleine 250€ en dan gooi ik er nog een pci wifi kaartje bij.

of als er iemand iets heeft om te ruilen voorstellen zijn altijd welkom

faselna

Legacy Member
stimo zei:
euhm jongens ik ben nu geen geldwolf en ik weet dat ik hier ni het beste van het beste aan het verkopen ben maar aangezien er nog 6 maanden garantie op is en de pc maar 10 dagen gebruikt is zou ik er toch wel iets meer voor willen.

als de prijs mij niet aanstaat kan ik hem natuurlijk altijd houden..

ik had eigenlijk gedacht een kleine 250€ en dan gooi ik er nog een pci wifi kaartje bij.

of als er iemand iets heeft om te ruilen voorstellen zijn altijd welkom


hmmm dan haak ik af maar mijn bod blijft geldig

stimo

Legacy Member
bwa hangt er vanaf voor hoeveel ge em wilt kopen natuurlijk...
en of ik hem ondertussen ni ergens anders verkocht krijg eh...

stimo

Legacy Member
mja 250 is goed.

ma aangezien da ge nu ff geen geld hebt en ik midden in mijn examens zit kunnen we wel ff wachten met de verkoop zenne.

kheb ni teveel tijd...

stimo

Legacy Member
ma 250 is toch wel het minimum zenne want anders ben ik beter dat ik em hou en zou toch nog liever ff wachten met verkopen tot er een ander bod van vrienden van mij uit de bus komt

kben nog ff aan het rondkijken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan